شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

وزیر ارتباطات اعلام کرد:

اگر در مزایده ترمینیشن تخلفی شده باشد، دستگاه‌های نظارتی پیگیری می‌کنند

تقي پور

یکشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶:۰۰


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برگزاری مزایده ترمینیشن از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت و در پی آن انتقاد برخی شرکت های فعال در حوزه اینترنت از برگزاری این مزایده اعلام کرد: در صورت بروز تخلف، دستگاه های نظارتی این موضوع را بررسی خواهند کرد.

وایمکس نیوز - رضا تقی پور در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد اینکه شرکت های اینترنتی از برگزاری مزایده ترمینیشن که توسط شرکت ارتباطات زیرساخت صورت گرفته معترض هستند و معتقدند حق این شرکت ها در این خصوص ضایع شده است، گفت: شرکت ها برای برگزاری مزایده و یا مناقصه ها باید از قانون مدون در این حوزه پیروی کنند.
وی با بیان اینکه در کشور هفت دستگاه نظارتی بر برگزاری مناقصه و مزایده ها نظارت می کنند، گفت: اگر تخلف و اشکالی دراین خصوص صورت گرفته باشد، بخش اعظمی از سیستم های نظارتی این موضوع را پیگیری خواهند کرد.
مزایده انتخاب پیمانکار تلفن اینترنتی که توسط شرکت ارتباطات زیرساخت چندی پیش برگزار شد، قرار بود فقط مربوط به ترمینیشن باشد، این در حالی است که هم اکنون اورجینیشن با کد‌های کشوری و ترانزیت ترافیک به موارد موضوع مزایده اضافه شده و این موضوع اعتراض انجمن شرکت های اینترنتی را بر انگیخته است.

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو