دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
وايمکس
اينترنت

کاربر واقعی اینترنت کیست؟

جدیدترین آمار ضریب نفوذ اینترنت

جدیدترین آمارهای ارائه شده در زمینه ضریب نفوذ اینترنت گویای آن است که تا پایان سال گذشته 61.06 درصد از افراد کاربر اینترنت بوده‌اند.

ادامه مطلب

مودم usb

از سوی ایرانسل انجام می‌شود:

ارایه تخفیف ویژه مودم‌ وایمکس

اپراتور دوم از تخفیف‌ 40 درصدی برای مودم‌ داخلی با قابلیت Wi-Fi و 33 درصدی برای مودم‌ USB وایمکس به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مبارک حضرت امام علی (ع) و روز پدر خبر داد.

ادامه مطلب

مودم USB

تخفیف ویژه مودم‌ USB وایمکس به دانشگاهیان

دانشگاهیان علاقه‌مند به استفاده از سرویس وایمکس ایرانسل در دانشگاه‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و فارس می‌توانند با تکمیل ثبت نام خود تا تاریخ 6 خرداد ماه، از 50 هزار تومان تخفیف ویژه مودم‌های USB ایرانسل بهره‌مند شده و این مودم را با بهای تخفیفی تهیه کنند.

ادامه مطلب

وايمکس

ادامه اجراي تعرفه‌هاي سال 89

تعرفه وايمکس تغيير نکرد

کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات تعرفه وايمکس مصوب سال 89 را تا پايان سال 91 تمديد کرده بود و چون بر اساس اخبار به دست آمده اين کميسيون برنامه‌اي براي تغيير اين تعرفه‌ها ندارد، عدم تصويب تعرفه جديد به معني تداوم تعرفه‌هاي فعلي است.

ادامه مطلب

مودم وايمکس مبين نت

عرضه وایمکس مبین نت درنمایشگاه کتاب

شرکت ارتباطات مبین‌نت به منظور ارایه خدمات اینترنت پرسرعت با فناوری وایمکس به علاقه‌مندان، چهار غرفه در بخش‌های گوناگون نمایشگاه بین‌المللی کتاب دایر کرده است

ادامه مطلب

وايمکس ايرانسل

وایمکس ایرانسل با ضریب اشتراک یک به یک عرضه می شود

کاربران جدید در استانهای آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، اصفهان و فارس می‌توانند از تعرفه ویژه وایمکس با ضریب اشتراک یک به یک بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب

مودم usb

تخفیف مودم وایمکس در چند شهر کشور

اپراتور دوم تلفن همراه از تخفیف 33 درصدی برای خریداران مودم‌های USB وایمکس ایرانسل در روزهای 28 و 29 فروردین ماه خبر داد.

ادامه مطلب

­Airspan

قرارداد راه‌اندازی وایمکس سودان جنوبی به ایرسپن نتورکز رسید

شرکت ایرسپن (Airspan) خبرداد که شرکت مخابراتی آرسی‌اس راه‌اندازی شبکه‌ی وایمکس در سودان جنوبی را به این شرکت سپرده است. مرحله‌ی نخست راه‌اندازی نیز از جوبا پایتخت سودان جنوبی آغاز شده است.

ادامه مطلب

نپال

تاخیر دوباره‌ی راه‌اندازی وایمکس خانگی نپال

شرکت مخابرات نپال(نپال تلکوم) به علت تداوم مشکلات تامین تجهیزات مناسب برای طرف مشتریان(سی‌پی‌ا‌ی ) راه‌اندازی خدمات وایمکس در بازار مصرف را سه هفته‌ی دیگر به تاخیر انداخت

ادامه مطلب

وايمکس

کیفیت اینترنت و اما و اگرهای این روزها ...

نارضایتی کاربران از کیفیت وایمکس و پاسخ مبین‌نت

آلودگی هوا، ایجاد اختلال در یکی از درگاه‌های تامین پهنای باند و مسائلی از این دست مواردی بوده‌اند که طی هفته‌های گذشته موجبات کندی اینترنت و نارضایتی کاربران را فراهم کردند. در این میان اگرچه برخی مسوولان این مشکلات را جدی ندانسته و اختلالات اخیر را موضوعی می‌دانند که رسانه‌ها آن را بزرگ کرده‌اند.

ادامه مطلب