دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
وايمکس
وايمکس

ایرانسل وایمکس رایگان می‌دهد

ایرانسل به کلیه مشترکان جدید وایمکس ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و فارس یک ماه هزینه اشتراک رایگان ارائه می‌کند.

ادامه مطلب

مودم usb

عرضه نیم‌بهای مودم‌ USB وایمکس به دانشگاهیان

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، خراسان رضوی و فارس که تا 25 دیماه به جمع مشترکان وایمکس ایرانسل بپیوندند، مشمول 50 درصد تخفیف ویژه مودم‌های‌ USB وایمکس ایرانسل می‌شوند.

ادامه مطلب

وايمکس مبين نت

مديرعامل مبين‌نت در پاسخ به خبر سينا اعلام کرد:

تغيير تکنولوژي موجب جمع‌آوري مودم‌هاي مبين‌نت در نجف‌آباد شد

مديرعامل مبين‌نت در پاسخ به خبر آژانس خبري صنعت ارتباطات (سينا) مبني بر جمع‌آوري مودم‌هاي داخلي مبين‌نت در نجف‌آباد اصفهان به علت به حد نصاب نرسيدن تعداد مشترکين گفت: در نجف‌آباد تغيير تکنولوژي داستين و تجهيزات عول شده است که موجب شد روي پوشش وايمکس مبين‌نت تاثير بگذارد.

ادامه مطلب

اصفهاني

شبکه وایمو (WIMO) مبین نت به طور آزمایشی درچند نقطه تهران افتتاح شد

مدیر عامل مبین نت گفت: نخستین شبکه اینترنت پرسرعت و بی‌سیم محلی رایگان تحت عنوان "وایمو" به طور آزمایشی در چند نقطه تهران راه‌اندازی شده و توسعه آن به طور جدی در حال پیگیری است.

ادامه مطلب

وايمکس قسطي

مدير عامل مبين‌نت خبر داد

دولت پروانه وايمکس را گران فروخت

مدير عامل مبين‌نت گفت: تعرفه‌گذاري وايمکس و ADSL نياز به اصلاح دارد و از رگولاتوري درخواست کرده‌ايم براي ادامه حيات مبين‌نت، قيد وايمکس بودن را از ما بردارند تا بتوانيم تکنولوژي روز را ارائه دهيم.

ادامه مطلب

وايمکس

موافقت با تمدید تاریخ اعتبار تعرفه‌های مصوب خدمات اینترنتی وایمکس

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با درخواست تمدید تاریخ اعتبار تعرفه‌های مصوب ارائه خدمات اینترنتی مبتنی بر فناوری WiMAX پس از بررسی، موافقت کرد.

ادامه مطلب

وايمکس مبين نت

درخواست مبین نت از رگولاتوری

کاهش شهرهای تحت پوشش شبکه وایمکس سراسری مبین نت

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات مبین نت رایزنی‌ها با رگولاتوری در خصوص تعهدات پوششی اپراتور سراسری وایمکس مبین نت ادامه دارد.

ادامه مطلب

وايمکس

آمار استفاده از اینترنت پرسرعت بافناوری ADSL و وایمکس اعلام شد

طبق آخرین آمار ارایه شده از سوی رگولاتوری تعداد پورت‌‌های منصوبه در 6 ماه ابتدای سال 91 به 3 میلیون‌ و 877 هزار و 868 پورت رسیده که از این تعداد 2 میلیون‌و‌469 هزار و 567 پورت دایر و زیر بار رفته است.

ادامه مطلب

مودم وايمکس مبين نت

پوشش وایمکس مبین نت به یک‌صد و سی و چهارشهر رسید

در هفته‌ی گذشته، پنج شهر جدید در چهار استان کشور به شبکه‌ی سراسری وایمکس مبین‌نت متصل شدند تا شمار شهرهای تحت پوشش این شبکه به 134برسد.

ادامه مطلب

ايرانسل

در برخی از ساعات شبانه روز؛

وایمکس ایرانسل رایگان شد

ایرانسل اعلام کرد در طول پاییز امسال هزینه ترافیک مصرفی کاربران اعتباری وایمکس خود را در برخی از ساعات شبانه روز رایگان محاسبه خواهد کرد.

ادامه مطلب