شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
واگذاري
اسپادان

واگذاري وايمکس اسپادان آغازشد

مديرعامل اپراتور وايمکس اسپادان در مورد زمان آغاز سرويس دهي وايمکس توسط اين اپراتور در شهر اصفهان گفت: متقاضيان هم اکنون براي دريافت اين سرويس مي توانند درخواست خود را ارايه دهند.

ادامه مطلب

اپراتور سوم

تامین اجتماعی آغاز واگذاری سیم کارت های نسل سوم را تایید نکرد

مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم با بیان اینکه موضوع آغاز واگذاری آزمایشی و محدود سیم کارت های نسل سوم به فعالان حوزه ICT طی روزهای آینده را تکذیب کرد و گفت: در تماس خبرنگار وایمکس نیوز تنها جوابی که از سوی بنده در پاسخ به سوال واگذاری سیم کارت های این اپراتور داده شده این است که بر اساس توافقات انجام شده در این رابطه تنها روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی می تواند اظهار نظر کند.

ادامه مطلب

افتاده

پیشنهادی برای واگذاری خدمات عام مخابراتی

مشاور وزیر ارتباطات روز گذشته در خبری از واگذاری خدمات عام مخابراتی (USO) به 550 روستای باقی‌مانده در کشور به یک شرکت خصوصی در قالب برگزاری مناقصه خبر داد.

ادامه مطلب

فيضي

مدیرعامل مخابرات ایران:

تعدادی از شرکت های استانی امسال واگذار می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انجام معاملات پر حجم در نماد "اخابر" و افزایش انگیزه معامله گران برای تقاضای سهام این شرکت در بازار سهام را ناشی از نزدیک شدن به مجمع عادی سالیانه سهامداران آن اعلام کرد و از احتمال واگذاری سهام برخی از شرکت های استانی تابعه مخابرات در سال جاری خبر داد .

ادامه مطلب

خجسته نيا

مدیرکل روابط عمومی مخابرات استان تهران خبر داد:

آغاز دور جدید ارایه اینترنت پرسرعت از خرداد ماه

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران گفت: مخابرات در سال جدید برنامه‌های توسعه‌ای و واگذاری‌های جدید را در بحث اینترنت پرسرعت - ADSL - دارد.

ادامه مطلب

تقي پور

وزیر ارتباطات خبر داد:

واگذاری‌های جدید اینترنت پرسرعت در استان‌های مختلف کشور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از واگذاری های جدید اینترنت پرسرعت در اکثر استان های کشور در سال جاری خبر داد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

معاون توسعه و مهندسی مخابرات تهران:

واگذاری اینترنت پر سرعت در مراکز مخابراتی تهران به روز است

معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران از واگذاری به روز اینترنت پرسرعت در همه مراکز مخابراتی استان تهران خبر داد و اعلام کرد: این شرکت 300 هزار پورت اینترنت پرسرعت منصوبه دارد.

ادامه مطلب