جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
وبگشت
شارژرهاي تقلبي آيفون

شارژرهای تقلبی آیفون خطر جانی دارند

یک بنیاد خیریه انگلیسی با آزمایش 50 برند تقلبی شارژر اپل متوجه شدآنها خطرجانی برای کاربر در بردارند.

ادامه مطلب

بيت کوين

اروپا چگونه با بیت کوین کنار می‌آید؟

انگلستان و سایر دولت‌های اروپایی اعلام کرده‌اند که همه سازمان‌های مسئول موظف خواهند بود درباره ارز بیت کوین، هرچه سریع‌تر تصمیم‌های قاطعی را اتخاذ کنند.

ادامه مطلب

پست

اگر مدارکتان را گم کرده‌ايد بخوانيد

همواره اينگونه اعلام شده که اگر فردي مدرکي از ديگران پيدا کند بايد حتما آن را در صندوق پستي انداخته يا به يکي از دفاتر پستي تحويل دهد اما فردي که مدارک خود را گم کرده چگونه مي‌تواند از اين موضوع مطلع شود که مدارک مد نظر او به دفاتر پستي تحويل داده شده است؟

ادامه مطلب

شهيد احمد حاتمي

ديدار مديران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با خانواده شهيد احمد حاتمي

جمعي از مديران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و پژوهشگاه فضايي ايران با حضور در منزل شهيد احمد حاتمي، از خانواده اين شهيد تجليل کردند.

ادامه مطلب

اينتل

کشف يک باگ امنيتي مهم در طيف وسيعي از پردازنده هاي ساخت اينتل

به تازگي باگي در «موتور مديريت» (Management Engine) جديدترين نسل پردازنده هاي اينتل کشف شده که امکان در دست گرفتن کامل کنترل يک رايانه را از راه دور فراهم مي آورد. اين نقص نه فقط در پردازنده هاي نسل هشتمي اينتل که در دو نسل پيش از آن نيز وجود دارد.

ادامه مطلب

حسين نعمتي

مديرعامل شرکت ملي پست:

توسعه زيرساخت هاي فناوري در اولويت فعاليت هاي شبکه پستي است

معاون وزير، رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت ملي پست گفت: توسعه زيرساخت هاي فناوري و عمراني، اولويت اصلي شرکت ملي پست است.

ادامه مطلب

ساعت‌هاي هوشمند

ممنوعیت ساعت‌های هوشمند برای کودکان و نوجوانان

آژانس ارتباطات و فناوری آلمان استفاده از ساعت‌های هوشمند را برای کودکان و نوجوانان ممنوع اعلام کرد.

ادامه مطلب

iCloud

چگونه ليست مخاطبين جيميل را به iCloud منتقل کنيم؟

در دنياي تکنولوژي، کوچ کردن از سيستم عامل هاي مختلف به يکديگر اتفاق طبيعي است. اگر نسبت به مزيت هاي iOS هيجان زده ايد، خريد يک آي ديوايس منطقي ترين کار ممکن بوده و در صورتي هم که مي خواهيد با دست بازتر به شخصي سازي اسمارت فون تان بپردازيد، اندرويد گزينه به مراتب بهتري نسبت به iOS به شمار مي رود.

ادامه مطلب

قرارداد

قرارداد فاز دوم طرح و توسعه شهرک بین‌المللی فاوا امضا شد

قرارداد فاز دوم طرح و توسعه شهرک بین‌المللی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی پیام، میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت سنگاپوری Galaxy امضا شد.

ادامه مطلب

امير حسين دوايي مرکزي

قرارداد فاز دوم طرح و توسعه شهرک بین‌المللی فاوا منعقد شد

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از امضای قرارداد فاز دوم طراحی و توسعه شهرک بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه ویژه اقتصادی پیام میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از طرف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت سنگاپوری Galaxis Venture، وابسته به مجموعه صاحب نام EDIS سنگاپور، خبر داد.

ادامه مطلب