یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
کارت-هوشمند-ملي
کارت هوشمند

صدور دستورالعمل جديد ثبت نام کارت هوشمند ملي

در جريان ثبت نام کارت هوشمند ملي، دفاتر پستي بر اساس دستورالعمل جديد موظف به ايجاد نوبت کاري عصرگاهي در دفاتر پرترافيک و راه‌اندازي شيفت کشيک جهت ارائه سرويس در ايام تعطيل و حل مشکلات احتمالي ارتباطي و زيرساختي شدند.

ادامه مطلب

وزيرارتباطات

توسط وزير ارتباطات بررسي شد

شکايت مردم از روند ثبت نام و دريافت کارت هوشمند

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات شکايات مردم در زمان ثبت نام و دريافت کارت هوشمند ملي را به جا دانست و در مورد عدم پايداري و قطعي هاي مکرر سيستم ثبت احوال در دو هفته اخير اعلام کرد: بنا شد با تشکيل جلسه‌اي با حضور سازمان فناوري اطلاعات و ثبت احوال موضوع بررسي و حل شود.

ادامه مطلب

کارت ملي - دولت الکترونيک

قطع مکرر سامانه ثبت‌ احوال در دفاتر پیشخوان دولت

به دلیل اختلال و قطع مکرر سامانه ثبت احوال در دفاتر پیشخوان دولت، متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی پس از 4 روز مراجعه متوالی موفق به تکمیل مراحل نام‌نویسی نشده‌اند.

ادامه مطلب

پست

کرباسیان خبرداد:

توزیع کارت هوشمند ملی توسط پست به درب منازل

مدیرعامل شرکت پست از مذاکرات این شرکت با سازمان ثبت احوال در زمینه کارت هوشمند ملی خبرداد و گفت: قرار است شرکت پست وظیفه توزیع کارت هوشمند ملی افراد به درب منازل را برعهده گیرد.

ادامه مطلب

کارت هوشمند

قائم مقام مجري طرح کارت هوشمند ملي:

ايراني‌ها تا پايان سال 95 کارت هوشمند ملي مي‌گيرند

قائم مقام مجري طرح کارت هوشمند ملي از صدور اين کارت براي تمامي ايرانيان بالاي 15 سال تا پايان برنامه پنجم توسعه خبر داد و گفت: کارت هوشمند ملي يکي از مهم‌ترين مباحث زيرساختي براي استقرار دولت الکترونيکي است که براي حدود 64 ميليون نفر ايراني در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب