شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
گارانتي
سامسونگ - تلفن همراه

شرایط گارانتی گوشی‌های سامسونگ در ایران اصلاح شد

مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: طبق سیاست‌های گارانتی سامسونگ خرابی ناشی از نصب نرم افزار و برنامه‌های متفرقه شامل گارانتی نبود که این موضوع تغییر کرد.

ادامه مطلب

گارانتي

گارانتي‌هاي اينترنشنال به بازار موبايل بازگشتند

قرار بود سامانه اظهارنامه گمرکي گوشي مسافري تنها براي مسافران باشد و هر مسافر بتواند در سال يک دستگاه با معافيت 80 دلاري وارد کند اما اکنون محموله‌هاي بزرگ از اين راه وارد و به نام گوشي با گارانتي‌ اينترنشنال عرضه شده اند.

ادامه مطلب

بازار کامپيوتر

توسط اتحادیه فناوران

کمپین نماد گارانتی در بازار رایانه راه‌اندازی شد

کمپین نماد گارانتی توسط اتحادیه فناوران راه‌اندازی شده و در این کمپین مردم مطلع می‌شوند که در آینده نزدیک از نماد گارانتی برای صنف IT رونمایی می‌شود و از سال ۹۶ ارایه‌دهندگان خدمات گارانتی ملزم به دریافت این نماد هستند.

ادامه مطلب

اچ پي

با مصوبه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

اچ‌پی آمریکا در ایران گارانتی رسمی گرفت

پیرو اجرای طرح ساماندهی شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی بازار آی‌تی، شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی در بازار محصولات آی‌تی مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفتند.

ادامه مطلب

مشتري - بازار - حقوق مصرف کننده

ارتقاء فرهنگ‌ مشتری مداری در بازار IT با زنجیره خدمات پس از فروش

پس از مرحله خدمات پس از فروش، مرحله باشگاه مشتریان آغاز می شود که این خدمات فقط رفع ایراد نیست بلکه با تعقیب رفتار مشتری، رضایت مشتریان را افزایش می دهد و منتج به فرهنگ‌سازی در سیستم ارایه خدمات به مشتریان خواهد شد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

یک مقام مسئول در اتحادیه فناوران :

ارائه غیر مجاز بیمه به جای گارانتی برای کالای IT

یک مقام مسئول در اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: برخی فروشگاه‌های کالای IT به جای ارائه گارانتی معتبر همراه با کالا اقدام به ارائه بیمه یا ارائه یک برگه شامل گارانتی و بیمه‌نامه توامان می‌کنند که اساسا شرکتی که بتواند خدمات گارانتی و بیمه را توامان ارائه دهد وجود ندارد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اپليکيشن

برای نخستین بار ممکن شد

ارائه گارانتی اپلیکشین برای پس‌دادن برنامه پولی

با ارائه طرح گارانتی اپلیکیشن‌ برای نخستین بار در ایران کاربران می‌توانند تا زمان مشخصی بعد از خرید برنامه اندرویدی پولی، برنامه را بازگردانند و مبلغ پرداختی خود را پس‌گیرند.

ادامه مطلب

نظام صنفي

سازمان نظام صنفی رایانه‎ای تهران اعلام کرد:

درخواست بازرسی 31 شرکت برای دریافت مجوز خدمات پس از فروش

بازرسان سازمان نظام صنفی رایانه‎ای تهران تقاضای 31 شرکت متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار دادند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

معرفی شرکت های دارای مجوز خدمات پس از فروش

آخرین بروز رسانی در لیست شرکت های دارای مجوز فعالیت در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش،از سوی صنف فناوران رایانه تهران منتشر شد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

معرفي شرکت هاي داراي مجوز خدمات پس از فروش

اتحاديه صنف فناوران رايانه تهران ، در اطلاعيه جديد خود شرکت هاي داراي مجوز فعاليت در زمينه گارانتي و خدمات پس از فروش و نکات ضروري را اعلام کرد.

ادامه مطلب

  • 1
  • ...