شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

معرفی شرکت های دارای مجوز خدمات پس از فروش

تیک نیوز

یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹:۰۰


آخرین بروز رسانی در لیست شرکت های دارای مجوز فعالیت در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش،از سوی صنف فناوران رایانه تهران منتشر شد.

وایمکس نیوز -  پیرو اقدامات اخیر صنف فناوران رایانه در زمینه محدود سازی فعالیت های  

 

*به حضور کلیه اعضاء محترم می رساند اتحادیه به عنوان خانه صنف و مجری این طرح ، امانت دار و حافظ منافع صنف می باشد، لذا خواهشمند است در جهت حمایت از افراد قانونمند و جلوگیری از ادامه کار متخلفان و فرافکنی و شایعه سازی علیه اتحادیه و طرح فوق از جمله  شایعه های مبنی بر عدم ارائه هر گونه اطلاعات از جمله اطلاعات مشتریان (crm) و غیره با اتحادیه همکاری تا به ادامه کار متخلفان خاتمه دهیم و امیدواریم با یاری شما همکاران محترم در آینده ای نزدیک شاهد صنفی مشتری مدار ، عاری از کارتهای تقلبی و بی اصالت و درنهایت ارتقاء جایگاه صنف به جایگاه واقعی  باشیم .

*لیست شرکتهایی که تا به حال موفق به دریافت مجوز خدمات پس از فروش گردیده اند به ترتیب حروف الفبا (بدون اعمال هیچگونه تبعیضی) همراه تصویر اصل کارت گارانتی جهت آگاهی کامل اعلام    می گردد. محتوای کارت های گارانتی شامل سریال، تاریخ شروع و انقضای گارانتی  می باشد .

*قابل ذکر است شرکت های دارای مجوز گارانتی تعویض تنها موظف به الصاق لیبل بروی کالاها می باشند که اسامی آنها در آینده نزدیک در لیست جداگانه اعلام می گردد .زین پس کلیه اعضاء و مصرف کنندگان محترم می توانند با مراجعه به سایت با اطلاع و آگاهی کامل خرید نمایند.

 

*نکته : نشان اتحادیه فناوران بروی نمونه کارتهای ارائه شده ، در کارتهای اصلی شرکت ها درج نگردیده است. 

 

 لیست شرکت های معتبر

شرایط اخذ مجوز

 

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو