یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
5g
5g

روياي 5G ماه آينده محقق مي‌شود

دو غول فناوري کره‌اي و چيني اعلام کردند که ماه آينده در کنگره جهاني موبايل به طور رسمي از گوشي‌هاي مجهز به فناوري 5G رونمايي خواهند کرد.

ادامه مطلب

5g

نخستین بسته تجاری 5G معرفی شد

سامسونگ در جریان رویداد کنگره جهانی موبایل 2018 بارسلون از نخستین تجهیزات و بسته های تجاری شبکه اینترنت FWA 5G رونمایی کرد.

ادامه مطلب

5g

راه‌اندازي نسل پنجم اينترنت در کره جنوبي

کره جنوبي به تازگي اعلام کرده است که قصد دارد در ماه ژوئن سال ???? ميلادي، نسل جديد اينترنت ?G را در کشورش راه‌اندازي کند.

ادامه مطلب

5g

"5G" سرعت 100 برابري اينترنت از تخيل تا واقعيت

برخي از فناوري‌هاي جديد مي‌توانند آنقدر تاثيرگذار باشند که علاوه بر ايجاد انقلاب در حوزه خود در ساير حوزه‌ها هم تحول بيافرينند؛ 5G يکي از آن فناوري‌هاست که علاوه بر سرعت بيشتر از آن به عنوان کليد توسعه "اينترنت اشياء" هم ياد مي‌شود.

ادامه مطلب

5g

تفاهم‌نامه اپراتور اول و نوکیا برای پیاده‌سازی 5G در ایران

اپراتور اول و نوکیا برای ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه در ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

ادامه مطلب

اينترنت

درباره تکنولوژي 5G بيشتر بدانيم

مدتي است اخبار زيادي پيرامون تکنولوژي 5G منتشر مي‌شود؛ سازندگان تراشه‌ها از پشيباني چيپ‌هاي جديد از اين فناوري خبر مي‌دهند و اپراتورهاي مخابراتي شبکه‌هاي 5G را آزمايش مي‌کنند. در اين مطلب با فناوري 5G کمي بيشتر آشنا مي‌شويم و زمان احتمالي براي عرضه عمومي و ويژگي‌هاي آن را بررسي مي‌کنيم.

ادامه مطلب

5g

دسترسی به اینترنت 400 مگابیتی با نسل پنجم موبایل

برخی شرکت های مخابراتی ارائه خدمات نسل پنجم تلفن همراه را آغاز کرده اند که با استفاده از آن سرعت بارگذاری اطلاعات بر روی گوشی و تبلت به 400 مگابیت در ثانیه و بیشتر افزایش می یابد.

ادامه مطلب

جهانگرد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات تأکید کرد

تأثیر ۵G بر بازار ارتباطات ایران

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ظهور نسل پنجم ارتباطی در آینده نه‌چندان دور گفت: ورود ۵G در فضای تکنولوژی تغییرات عمده‌ ایجاد می‌کند و باید از حالا به فکر این تحول باشیم.

ادامه مطلب

5g

هر آنچه که بايد درباره "5G "بدانيد

"اينترنت 5G" يکي از مهمترين فناوري هاي روز دنياست که بسياري از کاربران علاقه‌مند به اينترنت؛ در انتظار ورود آن به دنياي ديجيتال هستند.

ادامه مطلب