پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
FTTH
جلسه خوزستان

دراستان خوزستان

اجراي " شبکه دسترسي فيبرنوري تا درب خانه" کليک خورد

مديران فناوري اطلاعات استان خوزستان درجلسه هماهنگي با اپراتور چهارم مخابراتي کشور، خواهان پياده سازي هرچه سريعتر شبکه دسترسي فيبرنوري تا درب خانه دراين استان شدند.

ادامه مطلب

stc

گسترش پوشش‌دهی اف‌تی‌تی‌اچ در عربستان

شرکت مخابرات عربستان(سعودی تلکوم=اس‌تی‌سی) که از فراهم‌سازان کهنه‌کار خدمات فراخ‌باند در عربستان است شبکه‌ی فیبرتاخانه(اف‌تی‌تی‌اچ) خود را برای اتصال بیش از 600هزار خانوار گسترش داده است.

ادامه مطلب

حسن رضواني

رگولاتوری:

پروانه ایرانیان نت از دی ماه سال 91 لازم الاجرا شده است

پروانه شرکت ایرانیان نت، مجری ایجاد و بهره‌برداری از شبکه‌های انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبرنوری (FTTx) از دی ماه سال گذشته لازم‌ الاجرا شده و این شرکت برای پیاده‌سازی و بهره‌برداری شبکه فیبرنوری هیجده ماه فرصت دارد.

ادامه مطلب

خزايي

اجراي فاز نخست از دي ماه 93

آخرين وضعيت اتصال فيبرنوري به منازل

معاون فني مهندسي اپراتور فيبرنوري کشور گفت: فاز اول پروژه اتصال فيبرنوري به منازل دي ماه سال 93 و در 7 شهر براي يک ميليون مشترک اجرايي مي شود و سرعت دسترسي حداقل 20 مگابيت بر ثانيه از جمله ويژگي هاي اين سرويس است.

ادامه مطلب

ftth_council

اتصال فيبرنوري به منازل از تيرماه 93

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با وصول حق الامتياز پروانه فعاليت اپراتور فيبرنوري کشور، زمان لازم الاجرا شدن اين پروژه و ايجاد و بهره برداري از شبکه هاي انتقال داده نوري براي اتصال فيبرنوري به منازل را تيرماه سال 93 اعلام کرد.

ادامه مطلب

ftth_council

سخن‌ران اصلی همایش اف‌تی‌تی‌اچ 2013 لندن مشخص شد

طبق اعلام شورای اف‌تی‌تی‌اچ اروپا سخنران اصلی همایش اف‌تی‌تی‌اچ که از 19 تا 21 فوریه 2013 در لندن برگزار می‌شود آلکساندر بارد فیلسوف و جامعه‌شناس اینترنت است که اهل سوئد است.

ادامه مطلب

ftth

اولین حضور اپراتور چهارم در مجمع FTTH خاورمیانه و شمال آفریقا

اپراتور چهارم به عنوان مجری انحصاری ارائه خدمات لایه دسترسی بر بستر فیبر نوری در کشور در مجمع FTTH _ اتصال فیبر به منازل _ خاورمیانه و شمال آفریقا شرکت کرد.

ادامه مطلب

رشيدي

مدیرعامل سابق سازمان فناوری اطلاعات:

FTTH کارگشای ارایه خدمات بر روی باند پهن است

بنابراظهارات مدیرعامل سابق سازمان فناوری اطلاعات، فناوری FTTH کارگشای کشور در زمینه ارایه خدمات و ارزش افزوده بر بستر باند پهن به کاربران خانگی است.

ادامه مطلب

حسين شفيع

پروانه فعالیت اپراتور چهارم صادر شد

طرح اتصال فیبر نوری به منازل با صدور مجوز به نام شرکت ایرانیان نت وارد مرحله اجرایی می شود.

ادامه مطلب

فيبر نوري

مقررات مانع اصلی بر سر راه پیشرفت FTTH گوگل است

گوگل اعلام کرد که مقررات یکی از بزرگترین موانع راه‌اندازی شبکه‌ فیبر تا خانه(اف‌تی‌تی‌اچ)این شرکت است، همچنین مبالغ غیر معقول درخواستی برای حق راه نیز از دیگر موانع در ایالت‌هایی چون کانزاس و میسوری است.

ادامه مطلب