پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
FTTH
ftth

بهره‌برداران جهان چشم‌ به راه کاهش قیمت تجهیزات FTTH هستند

طبق اعلام گروه تحقیقاتی اینفونتیکس(Infonetics)بهره‌برداران سراسر جهان چشم‌به راه کاهش قیمت فناوری‌های نسل آینده‌ فیبرتاخانه( FTTH) هستند تا تجهیزات اف‌تی‌تی‌اچ کنونی‌شان را عوض کنند.

ادامه مطلب

du

بهره‌بردار اماراتی با اریکسون برای راه اندازی‌ FTTH قرارداد بست

شرکت مخابراتی دو(du) امارات متحدعربی به منظور تحویل بهترین خدمات به مشتریان از بستن قرارداد شبکه‌ نوری غیرفعال گیگابیتی(GPON) با شرکت اریکسون خبر داد.

ادامه مطلب

آسيا اقيانوسيه

شمارخطوط FTTH و FTTB آسیااقیانوسیه از خطوط بی‌سیم پیشی می‌گیرد

به گزارش گروه اووم(Ovum)،شمار خطوط فیبر تا خانه(اف‌تی‌تی‌اچ) و فیبر تا ساختمان(اف‌تی‌تی‌بی) آسیااقیانوسیه در سال 2014 از خطوط اینترنت بی‌سیم پیشی می‌گیرد.

ادامه مطلب

فيبر نوري

راه‌اندازی خدمات FTTH انگلستان تا اواخر سال جاری میلادی به تعویق افتاد

خدمات فراخ‌باند فیبرتاخانه(FTTH) شرکت مخابرات انگلستان(بی‌تی)که قرار بود تابستان امسال به بهره‌برداری تجاری برسد به علت مسدود بودن برخی از مسیرها در اواخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ادامه مطلب

Kyivstar

گسترش شبکه‌ FTTH اپراتور کیواستار اکراین همچنان ادامه دارد

بهره‌بردار اکراینی کیواستار(Kyivstar) با افزودن شش شهر به شبکه‌ فیبرتاخانه (FTTH) خود طی سه ماهه‌ نخست سال جاری میلادی اکنون 43 شهر این کشور را تحت پوشش قرار داده است.

ادامه مطلب

فيبرنوري

شمار مشترکان اینترنت فراخ‌باند FTTH در اروپا به 8/1میلیون نفر رسید

شورای FTTH اروپا خبر داد که اروپا در کل دارای 8.1 میلیون مشترک FTTH/B است (بدون روسیه 3.9 میلیون نفر) و امیدوار است که با راه‌اندازی فناوری بسیار سریع فیبرتاخانه(FTTH) آینده‌ با ثبات‌تری در این قاره ایجاد شود.

ادامه مطلب

فيبرنوري

نخستین شبکه‌ فیبر تا خانه در منطقه پایین صحرای آفریقا راه‌اندازی شد

شرکت کنیایی جامی تلکوم در حال راه اندازی شبکه نوری غیرفعال گیگابیتی(GPON) است که برای نخستین بار عرضه خدمات فیبر تاخانه (FTTH) را در منطقه‌ پایین صحرای آفریقا میسر می‌کند.

ادامه مطلب