یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
PAP
عميديان

18اپراتور جدید از آبان ماه وارد بازار اینترنت می‌شوند

معاون وزیر ارتباطات از ورود 18اپراتور جدید به بازار خدمات اینترنت پرسرعت کشور خبر داد و گفت: پروانه فعالیت این اپراتورها آبان ماه صادر می شود.

ادامه مطلب

اينترنت

حقوق فراموش شده شهروندان هنگام اختلال و قطع اینترنت

مدیر کل نظارت بر خدمات مخابراتی رگولاتوری در گفت‌و‌گو با «ایران» از ناآشنا بودن کاربران اینترنت به حقوق خود در صورت وجود اختلال و قطعی اینترنت می‌گوید.

ادامه مطلب

رگولاتوري

اپراتورهای برتر سرویس‌های فناوری اطلاعات کدام‌اند؟

چندی پیش معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اپراتورهای برتر سرویسهای فناوری اطلاعات سال 1393 در سه حوزه SAP ،WiMAX و PAP را معرفی کرد.

ادامه مطلب

رگولاتوري

هشدار براي رگولاتوري

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اين روزها ساماندهي و صدور پروانه شرکت‌هاي اينترنتي (FCP) را در دستور کار خود قرار داده است. پروانه‌هايي که طي 10 سال گذشته با عنوان PAP بيشترين چالش را براي توسعه بازار اينترنت کشور در مواجهه با شرکت مخابرات ايران و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي داشتند.

ادامه مطلب

عباسي شاهكوه

معاون سازمان تنظیم مقررات خبر داد

شرکت های PAP تا خرداد 95 اجازه فعالیت دارند

معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات به ارائه توضیحاتی درباره سرنوشت پروانه شرکت‌های اینترنتی PAP پرداخته و در عین حال از امکان درنظر گرفته شده برای تبدیل پروانه این شرکتها به شرکتهای FCP خبر داد.

ادامه مطلب

کميسيون تنظيم مقررات

تمدید چند ماهه پروانه اپراتورهای تلفن ثابت و شرکتهای PAP

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه اخیر خود اعتبار پروانه شرکت‌های دارنده پروانه ارائه خدمات تلفن ثابت و شرکت های PAP را برای چند ماه تمدید کرده است.

ادامه مطلب

کاظم ابراهيمي صدرآبادي

مديرعامل مخابرات:

سرمايه اينترنتي مخابرات به اشتراک گذاشته مي‌شود

مدير عامل مخابرات در جلسه با مديران شرکت‌هاي ارائه کننده خدمات اينترنتي گفت: ما آماده‌ايم همه بخش‌ها را به اشتراک بگذاريم.

ادامه مطلب

pap

صدور پروانه جديد شرکت‌هاي PAP در شهريور

يک فعال بازار اينترنت گفت: طبق اعلام رگولاتوري تصويب پروانه شرکت‌هاي PAP نيازمند زمان بيشتري است و به احتمال زياد پروانه‌ها تا پايان شهريورماه نهايي و اعطا مي‌شود.

ادامه مطلب

pap

گلایه‌های مدیران شرکت‌های ندا

نشست خبری مدیران شرکت‌های ندا یا PAP (ارایه کنندگان اینترنت پرسرعت) برگزار شد.

ادامه مطلب

اصغريان

مدیر کل نظارت بر خدمات فناوری اطلاعات رگولاتوری :

پهنای باند شرکت‌های بدهکار به زیرساخت نصف می‌شود

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های IT رگولاتوری گفت: یک علت کاهش پهنای باند دریافتی شرکت‌های ADSL از زیرساخت این است که در مواردی که شرکت خریدار بدهکار است، زیرساخت پهنای باند آن را به میزان 50 درصد کاهش می‌دهد.

ادامه مطلب