دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
USO
مهدي راسخ

معاون وزير ارتباطات مطرح کرد:

اجراي USO در مناطق محروم، يکي از اقدامات مهم در حوزه دولت الکترونيک است

معاون توسعه مديريت، هماهنگي و امور پشتيباني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، در جلسه ارزيابي جايزه دولت الکترونيک، اجراي پروژه USO به منظور ايجاد بستر ارتباطي در مناطق کمتر توسعه يافته به خدمات الکترونيکي، يکي از اقدامات مهم در حوزه دولت الکترونيک، در مناطق محروم است.

ادامه مطلب

واعظي

دردومین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ICT انجام شد

رونمایی از سند نقشه راه توسعه خدمات الکترونیک درمناطق روستایی

در دومین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ICT در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته با حضور استانداران تهران، خراسان شمالی، اردبیل، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از سند نقشه راه توسعه خدمات الکترونیک در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته رونمایی شد.

ادامه مطلب

عميديان

رييس رگولاتوري تشريح کرد:

اقدامات سازمان در جهت ساماندهي منابع کمياب ملي

از پروژه هاي تعريف شده در قالب اقتصاد مقاومتي، ساماندهي منابع کمياب ملي از قبيل طيف فرکانس و شماره به سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي محول شده است که با تعريف شش پروژه اصلي و تعيين ?? زيرهدف سازگار با برنامه ششم توسعه در حال پيگيري است.

ادامه مطلب

uso

از کجا آغاز شد؟

پروژه خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات (USO)

عمده‌ترین موضوع پیش‌نویس دستورالعمل پروژه خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات (USO) شامل تعیین ساختار اجرایی و پیشنهاد تشکیل صندوق ایجاد و توسعه (USO)، سرویس‌های الزامی و محدوده جغرافیایی و نقاط تحت پوشش ارائه خدمات و نحوه قیمت‌گذاری ارائه خدمات و چگونگی نظارت بر فعالیت‌های مربوط به USO است.

ادامه مطلب

فيضي

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران:

ارایه خدمات عام مخابراتی "USO" صرفه اقتصادی ندارد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: از آنجا که پروژه خدمات عام مخابراتی "USO" ارزش اقتصادی نداشت تمایلی به حضور در مناقصه ارایه این خدمات نداشتیم.

ادامه مطلب

 مومن بالله

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

پیشنهاد وزارت ارتباطات برای اختصاص ردیف بودجه خدمات اجباری عمومی

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پیشنهاد این وزارتخانه برای تخصیص ردیف اعتبار برای اجرای طرح خدمات اجباری عمومی "USO" در بودجه سال 90 خبر داد.

ادامه مطلب

کامراني

با مشخص شدن برنده مناقصه USO در هفته آينده؛

برنده مناقصه بايد تلفن ثابت،سيار و اينترنت در نقاط محروم راه اندازي کند

مشاور وزير ارتباطات با اشاره به اينکه دولت ارايه خدمات عام مخابراتي در مناطق محروم را طي مناقصه به بخش خصوصي واگذار مي‌کند، گفت: پيمانکار اين پروژه پيش از پايان سال بايد مشخص شود.

ادامه مطلب