جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
VOIP
voip

طراحی سیستم ارائه راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های تلفنی IP به اپراتورهای تلکامی

یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی سیستم ارائه راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های تلفنی IP به اپراتورهای تلکامی شد.

ادامه مطلب

voip

قانون جدید مکالمات تلفن اینترنتی

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در قالب مصوبه‌ی جدید خود 80 درصد درآمد VOIP را متعلق به شرکت ارتباطات زیرساخت و 20 درصد مابقی را سهم شرکت‌ها اعلام کرد.

ادامه مطلب

voip

معاون شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد

پیگیری برای دستگیری قاچاقچیان مکالمات voip

معاون بهره‌برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت از پیگیری جدی وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات و شرکت ارتباطات زیرساخت در زمینه قاچاق voip خبر داد.

ادامه مطلب

همتي

قرارداد پیمانکاران تلفن اینترنتی تمام شد

شرکت ارتباطات زیرساخت مزایدهVOIP برگزار می کند

تا پایان سال جاری مدت فعالیت پنج شرکت عامل تبادل ترافیک صادره و وارده VOIP بین‌الملل به اتمام می‌رسد و شرکت زیرساخت سومین مزایده را برای انتخاب پیمانکاران جدید برگزار می‌کند.

ادامه مطلب

voip

مدیر یک شرکت ارتباطی:

افزایش تعرفه پهنای باند باعث گرانی VOIP می‌شود

مدیر عامل یک شرکت ارتباطاتی گفت: افزایش تعرفه‌ی پهنای باند اینترنت علاوه بر افزایش قیمت اینترنت موجب بالا رفتن قیمت مکالمات بین‌المللی (VOIP) نیز خواهد شد.

ادامه مطلب

voip

قيمت خدمات voip افزايش مي يابد

جلسه کارگروه VoIP با حضور شرکت‌هاي عضو و دارنده مجوز VoIP هفته گذشته در محل دبيرخانه سازمان نظام صنفي استان تهران برگزار شد.

ادامه مطلب

خسروي

معاون وزیر ICT خبر داد:

دستگیری و پیگرد قاچاقچیان مکالمات

بحث مربوط به قاچاق مکالمات بین‌الملل بحث تازه‌ای نیست و طی سال‌های گذشته بارها این موضوع مورد بررسی قرار گرفته و حتی عنوان شده که قاچاق مکالمات ( VoIP) حدود 5 درصد درآمد صوت شرکت ارتباطات زیرساخت، معادل 30 تا 40 میلیارد تومان را به خود اختصاص می‌دهد.

ادامه مطلب

voip

زیرساخت:

قیمت تمام شده مکالمه صادره VoIP کاهش می یابد

به دنبال پیشنهاد شرکت ارتباطات زیرساخت و تصویب کمیسیون تنظیم مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه انتقال ارتباطات صادره VoI P (انتقال صوت بر روی اینترنت) از طریق این شرکت به صورت پلکانی محاسبه می شود تا قیمت تمام شده برای یک دقیقه ارتباط صادره VoIP کاهش یابد.

ادامه مطلب

voip

تعرفه جدید مکالمات بین الملل از طریق دو صفر اعلام شد

شرکت ارتباطات زیرساخت تعرفه جدید مکالمات بین الملل ازطریق دوصفر را به تمامی اپراتورهای ثابت و همراه کشور ابلاغ کرد.

ادامه مطلب

voip

بنابر رای دیوان عدالت اداری

مصوبه تغییرتعرفه‌های VOIP موقتا متوقف شد

پس از شکایت تعدادی از شرکت‌های تلفن اینترنتی علیه مصوبه 120 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (تغییر تعرفه تماس های تلفنی با خارج از کشور) در مراجع قانونی، رای دیوان عدالت اداری مبنی بر صدور دستور موقت توقف در اجرای این مصوبه صادر شد.

ادامه مطلب