شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

طراحی سیستم ارائه راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های تلفنی IP به اپراتورهای تلکامی

voip

چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷:۵۱


یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به طراحی سیستم ارائه راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های تلفنی IP به اپراتورهای تلکامی شد.

تیک نیوز- وحید بابها، مدیر فروش و بازرگانی این شرکت دانش بنیان در مورد فعالیت‌های این شرکت گفت: تمرکز و تخصص ما در زمینه ارائه راهکارهای مبتنی بر سیستم‌های تلفنی IP به اپراتورهای تلکامی است. این راهکارها ‌های‌تک هستند که با بومی‌سازی دانش و علم توانستیم به حوزه ارزبری کمک و با توجه به نیاز اپراتورهای ایرانی از راهکارها محافظت کنیم و به آنها پشتیبانی دهیم. 

وی اظهارکرد: توسعه محصولات مخابراتی و تلکامی ما هیچ وقت پایان ندارد و به کار خود ادامه می‌دهیم. 

بابها افزود: شرکت‌های مخابراتی و کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانند از راهکارهای مخابراتی و تلکامی ما استفاده کنند، به طوری که بستر ارتباطی سامانه‌ها همچون ۱۱۸ و ... را با مشتریان فراهم آوردیم تا اپراتورها نیز در خارج از سازمان پاسخگوی تماس با کسب و کارها و مشتریان باشند.

مدیر فروش و بازرگانی این شرکت دانش بنیان در مورد ارتباط با مشتری از طریق اپراتورها گفت: ارتباط با مشتری، المانی است که می‌تواند کسب و کار ما را متحول کند. طبق گزارش‌ها، حدود ۸۰ درصد کسب و کارها از کیفیت پاسخگویی اپراتورها با مشتریان خود اطلاعی ندارند. 

وی درباره نرم‌افزار «ویپ» که در حال جایگزینی سانترال بر روی سیستم‌های مخابراتی است نیز گفت: همه افراد از کسب و کارهای خانگی گرفته تا سازمان‌های بزرگ، می‌توانند از این نرم‌افزار استفاده کنند. ویژگی این محصول این است که نسبت به سیستم‌های قدیمی که سانترال گفته می‌شود، برای یکسری پیاده‌سازی سناریوها دستمان باز است. برای مثال وقتی با مطب پزشکان تماس گرفته می‌شود و به دلایل مختلف موفق به برقراری ارتباط نمی‌شویم، این نرم‌افزار با منوی صوتی، پیغام ما را به گوش طرف مقابل می‌رساند.

بابها در مورد تولید محصولات این شرکت گفت: محصولات ما به صورت نرم‌افزار است که بر اساس استانداردها و تکنولوژی روز توسعه می‌دهیم که این مسئله موجب شده تا برای رقابت حرفی برای گفتن داشته باشیم.
به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مدیر فروش و بازرگانی این شرکت دانش بنیان به حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت متبوعش اشاره‌ کرد و گفت: به واسطه حمایت صندوق نوآوری، علاوه بر تامین مالی، توانستیم راهکارهای شرکت را در کنیا و نیجریه توسعه دهیم و حتی صندوق بستری فراهم آورد تا در نمایشگاهی که سال گذشته در افغانستان برپا شد، حضور پیدا کنیم.

منبع: ایسنا

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو