جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قيمت خدمات voip افزايش مي يابد

voip

یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷:۰۰


جلسه کارگروه VoIP با حضور شرکت‌هاي عضو و دارنده مجوز VoIP هفته گذشته در محل دبيرخانه سازمان نظام صنفي استان تهران برگزار شد.

وايمکس نيوز- در اين جلسه در خصوص افزايش قيمت‌هاي تمام‌شده اين سرويس بحث و تبادل نظر صورت گرفت و فعالان اين حوزه نظر بر اين داشتند که با افزايش بيش از صددرصدي نرخ ارز، ارايه سرويس با قيمت‌هاي قبلي امکان‌پذير نيست. چراکه بيش از 50 درصد هزينه‌هاي اين شرکت‌ها پرداخت به اپراتور بين‌الملل و به صورت دلاري است.
شرکت‌هاي ارايه‌کننده سرويس‌هاي تلفن بين‌الملل اينترنتي بيش از يک سال قيمت‌هايي که با دلار يکهزار تومان محاسبه شده بود را به اميد دريافت دلار با نرخ مرجع بدون تغيير و با تحمل ضرر ارايه کرده‌اند. اما با توجه به عدم موفقيت در دريافت دلار با نرخ مرجع و افزايش نرخ ارز، افزايش قيمت‌ها ناگزير است.
به گزارش فناوران، در پايان اين جلسه مقرر شد ضمن اطلاع‌رساني کامل در خصوص تغيير قيمت‌ها به مردم افزايش حداقل و متناسب با سياست‌هاي هر شرکت و در نظرگرفتن سقف اعلامي قيمت‌ها از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي صورت پذيرد تا مردم بتوانند کماکان با قيمت مناسب و کيفيتي خوب از اين خدمات استفاده کنند.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو