شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
آي-تي-يو
itu

بزرگ‌داشت روز دختران فاوایی

اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) روز دختران فاوایی را در چهارمین پنج‌ شنبه‌ی هر سال جشن می‌گیرد که ابتکاری آگاهی‌بخش به منظور تبلیغ شغل‌‌های فاوایی برای نسل جدید دختران علاقه‌مند به آفرینش‌های فاوایی است. آی‌تی‌یو سپاس‌گزار صدها سازمانی است که در این جنبش جهانی شرکت کرده‌اند تا زنان مهیای قرار گرفتن در جایگاه آفرینش‌گران فاوایی فردا بشوند.

ادامه مطلب

itu

عضویت گروه مخابرات مشترک المنافع در آی‌تی‌یو

اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات (آی‌تی‌یو) عضویت سازمان مخابرات مشترک‌المنافع (CTO) در گروه تدوین استاندارد خود را پذیرفت که به گفته‌ی مقامات می‌تواند در نهایت کاربری و تدوین خط‌مشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای رو به توسعه را گسترش دهد.

ادامه مطلب

itu

حمایت کمیسیون اروپا از روش زیست محیطی آی‌تی‌یو

توصیه‌های ال1440 و ال‌1420 بخش استانداردهای مخابراتی اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو-تی) که مختص ارزیابی اثرات زیست‌محیطی فاوا است جزو 10 روش بین‌المللی مورد آزمون اروپا برای ایجاد چارچوب بین‌المللی مشترک برای ارزیابی وضعیت مصرف انرژی و آلایندگی در بخش فاوا است

ادامه مطلب

حمدون توره

دبیرکل آی‌تی‌یو خواهان راه‌اندازی سریع شبکه‌های نسل 4 در جهان شد

دکتر حمدون توره دبیرکل اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) از بهره‌برداران ارتباطات سیار سراسر جهان درخواست کرد هر چه سریع‌تر شبکه‌های فراخ‌باند سیار همساز با استاندارد آی‌ام‌تی پیشرفته را ایجاد کنند و از دولت‌ها نیز خواست که مالیات‌های سنگین خدمات و تجهیزات فاوا را کاهش دهند یا حتی حذف کنند تا رشد آتی بخش ارتباطات سیر متوقف نشود.

ادامه مطلب

itu

در اجلاس جهانی ارتباطات رادیویی تصویب شد

آی تی یو با مختل‌سازی‌های ماهواره‌ای کشورها برخورد میکند

اتحادیه‌ی صداوسیماهای اروپا(ای‌بی‌یو) از اقدام جدید اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) که به دولت‌ها اجازه می دهد اقدامات لازم را برای مقابله با مختل‌سازی ارتباطات ماهواره‌ای توسط کشورهای خارجی انجام دهند قدردانی کرد.

ادامه مطلب

itu

ازبکستان میزبان نشست مقدماتی همایش آی‌تی‌یو 2012 شد

نشست مقدماتی منطقه‌ای شورای تدوین استانداردهای مخابراتی جهان و نشست مقدماتی منطقه‌ای همایش جهانی مخابرات بین‌المللی در آوریل 2012 در ازبکستان برگزار می شود.

ادامه مطلب

itu

نمایشگاه جهانی مخابرات الگوی جدید شبکه‌سازی و تبادل دانش پایه‌گذاری کرد

چهلمین نمایشگاه جهانی مخابرات آی‌تی‌یو هفته پیش پس از سه روز بحث مفصل راجع به تبادل دانش و شبکه‌سازی تراز بالا و با حضور بیش از 330 مدیرعامل و افراد سرشناس از سراسر جهان پایان یافت.

ادامه مطلب

Broadband-Commission

کمیسیون فراخ‌باند آی‌تی‌یو اهداف جهانی فراخ‌باند را اعلام کرد

کمیسیون فراخ‌باند توسعه‌ دیجیتالی اتحادیه جهانی مخابرات آی تی یو چهار هدف جدید بلند پروازانه و در عین حال قابل حصول را تصویب کرد که باید کشورهای جهان محقق کنند تا بتوانند شهروندان خود را به طور کامل در جوامع دانش‌محور آینده مشارکت دهند.

ادامه مطلب

itu

پرسش آی‌تی‌یو از دانش‌آموزان:

چگونه می‌توان با فناوری جهان را بهتر کرد

اتحادیه‌ بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) از بچه‌مدرسه‌ای‌های جهان درخواست کرد در همایش بزرگ جهانی نمایشگاه جهانی مخابرات(24 تا 27 اکتبر، ژنو) راجع به بسیج فناوری در راستای حل معضلات اجتماعی و اقتصادی و شتاب دادن به پیشرفت به سوی اهداف توسعه‌ هزاره شرکت کنند.

ادامه مطلب

itu

روسیه کمک های مالی به آی‌تی‌یو را افزایش داد

روسیه از افزایش چشمگیر کمک‌های‌ مالی‌اش به اتحادیه‌ بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) خبر داد به طوری که این کشور واحد کمک‌ خود را از ده به پانزده افزایش داده است که به 4 میلیون 777 هزار فرانک سوییس یا حدود 5.32 میلیون دلار بالغ می‌شود.

ادامه مطلب