یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیرکل آی‌تی‌یو خواهان راه‌اندازی سریع شبکه‌های نسل 4 در جهان شد

حمدون توره

دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲:۰۰


دکتر حمدون توره دبیرکل اتحادیه‌ی بین‌المللی مخابرات(آی‌تی‌یو) از بهره‌برداران ارتباطات سیار سراسر جهان درخواست کرد هر چه سریع‌تر شبکه‌های فراخ‌باند سیار همساز با استاندارد آی‌ام‌تی پیشرفته را ایجاد کنند و از دولت‌ها نیز خواست که مالیات‌های سنگین خدمات و تجهیزات فاوا را کاهش دهند یا حتی حذف کنند تا رشد آتی بخش ارتباطات سیر متوقف نشود.

وایمکس نیوز - دکتر توره گفت اگر بخواهیم معجزه‌ی ارتباطات سیار را که طی دهه گذشته رخ داده است به خدمات فراخ‌باند بی‌سیم ارتقاء دهیم باید به طور کامل از شبکه‌های همساز با استاندارد آی‌ام‌تی پیشرفته بهره‌برداری کنیم که سرعت بیش‌تری دارند و به سراغ خدمات و کاربردهای تازه برویم.
توره افزود که کاربران امروزی توقع دارند که در هر زمان و جایی بتوانند به اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و داده‌های خود دسترسی داشته باشند. در عصر خدمات فراخ‌باند سیار واقعی به نفع همگان است که مردم بتوانند هر دم که بخواهند از افزاره‌های همراه استفاده کنند و از خدمات پرسرعتی چون تماشای فیلم به صورت زنده برخوردار باشند. بهره‌بردارانی که فناوری‌های همساز با استاندارد آی‌ام‌تی پیشرفته را به سرعت راه‌اندازی کنند و خدمات خود را با قیمت‌های رقابتی عرضه کنند از مزایای کامل موج آینده خدمات برخوردار خواهند شد.
 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو