شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
اروپا
br

اروپا 8 میلیارد پوند صرف راه‌اندازی فراخ‌باند فوق سریع می‌کند

پیش‌بینی می‌شود که کمیسیون اروپا در هفته‌ جاری برای کمک به تحقق اهداف دستور کار دیجیتالی این کمیسیون مبلغ 8 میلیارد پوند(9.2 میلیارد یورو) را در نظر بگیرد.

ادامه مطلب

4g

اروپا در خدمات نسل چهارم از ایالات متحده عقب است

بر اساس گزارش‎های اخیر روند سابق فراخ‎باند در اروپا و ایالات متحده در حال تغییر است، به طوری که هم اکنون برخلاف گذشته ایالات متحده بر اروپا در این زمینه پیشی گرفته است.

ادامه مطلب

اتحاديه اروپا

تا سال 2013 بسامدهای بیشتری در اروپا به اینترنت همراه اختصاص می‎یابد

سیاستمداران اروپایی در استراسبورگ بر لزوم ایجاد برنامه‎هایی برای سرعت بخشیدن به روند گسترش اینترنت سیار تاکید کردند. آنها همچنین از اروپا خواسته‎اند جسارت بیشتری به خرج داده و رهبری جهانی این فناوری را به عهده بگبرد.

ادامه مطلب

اتحاديه اروپا

اروپا طیف GSM را به روی خدمات وایمکس و LTE گشود

کمیسیون اروپا مقررات فنی مربوط به چگونگی گشودن باندهای بسامد رادیویی 900 و 1800 مگاهرتز به روی خدمات نسل چهارم را تصویب کرد.

ادامه مطلب

فيبر نوري

جایزه‌ نوآوری در فناوری اروپا به نوکیا - زیمنس رسید

شورای خدمات فیبرتاخانه اروپا جایزه‌ نوآوری در فناوری را بابت فناوری دسترسی نوری نسل آینده (NGOA) به شرکت نوکیا زیمنس اعطا کرد. نوکیا زیمنس این جایزه را در همایش فیبرتاخانه 2011 در میلان ایتالیا دریافت کرد.

ادامه مطلب

فيبرنوري

شمار مشترکان اینترنت فراخ‌باند FTTH در اروپا به 8/1میلیون نفر رسید

شورای FTTH اروپا خبر داد که اروپا در کل دارای 8.1 میلیون مشترک FTTH/B است (بدون روسیه 3.9 میلیون نفر) و امیدوار است که با راه‌اندازی فناوری بسیار سریع فیبرتاخانه(FTTH) آینده‌ با ثبات‌تری در این قاره ایجاد شود.

ادامه مطلب

رومينگ

38درصد کاربران در سفر خارجی از تلفن همراه استفاده نمی‌کنند

کاربران اروپایی همچنان از بالا بودن هزینه‌ رومینگ نگران هستند

طبق بررسی آماری انجام شده توسط موسسه یوگاو(YouGov) مقررات فراگردی(رومینگ) اتحادیه‌ اروپا بر رفتار کاربری تلفن همراه مصرف‌کنندگان در سفرهای خارجی اثر چندانی نداشته است.

ادامه مطلب

اتحاديه اروپا

یک سوم ساکنان اتحادیه‌ اروپا هرگز از اینترنت استفاده نکرده‌اند

طبق تازه‌ترین گزارش کمیته‌ اتحادیه‌ اروپا حدود نیمی از ساکنان این اتحادیه هر روز از اینترنت استفاده می‌کنند اما یک سوم ساکنان این قاره نیز هرگز از اینترنت استفاده نکرده‌اند.

ادامه مطلب

فيبر نوري

اجرای طرح فیبر تا خانه برای 5/2 میلیون منزل ایتالیایی

به گزارش شورای FTTH ( فیبر تا خانه ) اروپا، ایتالیا یکی از بزرگ‌ترین بازارهای این فناوری در اروپا است چرا که در پایان دسامبر 2010 بیش از 5/2 خانه در این کشور به فیبر وصل شده بودند.

ادامه مطلب

پوشش کامل فراخ باند در اروپا با استفاده از ماهواره

با پرتاب دومین ماهواره اروپایی مختص اینترنت فراخ‌باند به فضا دسترسی تمام اروپاییان به خدمات فراخ‌باند پرکیفیت یک گام دیگر به تحقق نزدیک شد.

ادامه مطلب