یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

38درصد کاربران در سفر خارجی از تلفن همراه استفاده نمی‌کنند

کاربران اروپایی همچنان از بالا بودن هزینه‌ رومینگ نگران هستند

رومينگ

جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶:۰۰


طبق بررسی آماری انجام شده توسط موسسه یوگاو(YouGov) مقررات فراگردی(رومینگ) اتحادیه‌ اروپا بر رفتار کاربری تلفن همراه مصرف‌کنندگان در سفرهای خارجی اثر چندانی نداشته است.

وایمکس نیوز - بر اساس این گزارش حدود 56 درصد کاربران تلفن همراه از مقررات فراگردی آگاه هستند اما 77 درصدشان می‌گویند که چگونگی کاربری تلفن همراه را در سفرهای خارجی تغییری نداده‌اند.

به رغم تصویب مقررات معطوف به کاهش هزینه‌ کاربری تلفن همراه در اتحادیه اروپا، ذهنیت مصرف‌کنندگان این است که هزینه‌ رومینگ به طور ذاتی گران است. به طوری که 38 درصد کاربران می‌گویند که در سفرهای خارجی از تلفن همراه استفاده نمی‌کنند و 54 درصد این افراد علت آن را گران بودن هزینه اعلام کرده‌اند.

به رغم بی‌میلی کنونی کاربران، به علت آن که گوشی‌های هوشمند رواج فزاینده‌ای یافته‌اند کاربران هم در سفرهای خارجی به استفاده از تلفن همراه برای ورود به شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌نویسی گرایش فزاینده‌ای یافته‌اند. نیمی از کاربران 18 تا 34 ساله‌ تلفن همراه اعلام کرده‌اند که از خدمات ارتباطات داده در سفرهای خارجی استفاده می‌کنند و 62 درصد این افراد می‌گویند اگر هزینه‌ رومینگ کاهش یابد بیش‌تر به سراغ چنین خدماتی می‌روند.

 


 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو