جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
ايرانيان-نت
سبوحي

مهندس سبوحی به مدیرعاملی اپراتورچهارم منصوب شد

با تصمیم هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت، مهندس سبوحی به عنوان مدیرعامل اپراتور فیبرنوری ایران منصوب شد.

ادامه مطلب

باقري چناري

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت درگفتگو با پیوست:

بازخوانی وضعیت اپراتور چهارم پس از شش سال فعالیت

محسن باقری چناری مدیرعامل شرکت ایرانیان نت گفت : MTN اگر قرار بود روی اپراتور چهارم سرمایه گذاری کند، دنبال توسعه بخش موبایل خود در ایران به واسطه ایرانسل بود

ادامه مطلب

ايرانيان نت

توقف سرمايه‌گذاري خارجي MTN در اپراتور فيبرنوري (ايرانيان‌نت)

به گفته فلاح جوشقاني، سرمايه‌گذاري لازم از سمت طرف خارجي انجام نشد و تيمي که قرار بود به کشور بيايند تا ايرانيان‌نت را همراهي کنند اعلام کردند که به خاطر برخي شرايط وارد بازار ايران نمي‌شوند.

ادامه مطلب

باند پهن - سريع

پروژه‌اي ملي که در بلاتکليفي به‌سر مي‌برد

سرنوشت اپراتور چهارم در دستان وزير ارتباطات

هفته گذشته گزارش مشروحي از آخرين وضعيت و وعده‌هاي پيرامون اپراتور فيبر نوري که از آن با نام اپراتور چهارم نيز نام برده مي‌شود، منتشر کرديم.

ادامه مطلب

ايرانيان نت

سرنوشت سرمايه‌گذاري اپراتور فيبرنوري چه شد؟

واکاوي وعده‌اي ديگر از وزير سابق وزارت ارتباطات

ادامه مطلب

خاکساري - فرهادي

دو انتصاب در ايرانيان نت

معاونين تجاري و سرويس و فني ومهندسي شرکت ايرانيان نت تغيير کردند

محسن باقري چناري مديرعامل شرکت خدمات ارتباطي والکترونيکي ايرانيان نت ، سرپرستي دومعاونت تجاري و سرويس و فني ومهندسي اين شرکت را به ترتيب به مهندس خاکساري و مهندس داور پناه سپرد.

ادامه مطلب

ايرانيان نت

پاسخ ایرانیان نت به سؤالات و ابهامات عصر ارتباط

رسانه وزین عصر ارتباط در انتشار مطلبی با عنوان "اپراتوری با کلکسیونی از کارت های زرد و قرمز" درتاریخ 30 اردیبهشت ماه، به شکلی منظم اقدام به نگارش تاریخچه¬ای از ایرانیان نت، طرح چند سؤال، چند انتقاد و بیان ابهامات این نشریه در زمینه اجرای شبکه دسترسی فیبرنوری توسط اپراتور چهارم پرداخته و در بخش پایانی، نگرانی این رسانه را از « تکرار یک تجربه تکراری» به وضوح بیان کرده است.

ادامه مطلب

ايرانيان نت

اپراتوري با کلکسيوني از کارت‌هاي زرد و قرمز

نادر نينوايي - اپراتور ايرانيان‌نت که از آن با عنوان اپراتور فيبرنوري و اپراتور چهارم نيز نام مي‌برند، پنج سالي مي‌شود که قرار است فيبر نوري در کشور ايجاد کند، اما به جاي فيبرنوري، اين اپراتور اکنون کلکسيوني از کارت‌هاي زرد و قرمز از وزارت ارتباطات و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي دارد.

ادامه مطلب

تفاهمنامه فيبرنوري

گزارش رویترز از

سرمایه‌گذاری اپراتور آفریقایی در شبکه پهنای باند ایرانی

گروه ام تی ان آفریقای جنوبی موافقت کرد در شرکت ایرانیان نت که یک شبکه پهنای باند خط ثابت است، بیش از 295 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند.

ادامه مطلب

فيبرنوري

فيبر نوري در منازل؛ ديربازده اما پرکاربرد

پروژه رساندن فيبر نوري به در منازل و جايگزيني آن با کابل مسي با توجه به افزايش سرعت ارتباطات اينترنتي، در سال‌هاي اخير مورد توجه مسوولان وزارت ارتباطات قرار گرفته و اگرچه در ابتدا اپراتور چهارم به عنوان مجري اين پروژه در نظر گرفته شده بود اما به دليل مشکلاتي با تاخير روبه‌رو شده و هنوز به مرحله اجراي کامل نرسيده است.

ادامه مطلب