شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپل
اپل

اپل کاربران را مجبور به خروج از iOS ۱۴ می‌کند

اپل دیگر به کاربران اجازه نمی‌دهد با به‌روزرسانی‌های امنیتی در iOS ۱۴ بمانند.

ادامه مطلب

oj

درگاه SD مک‌‌بوک پرو جدید از UHS-II با سرعت حداکثر ۲۵۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند

اپل تأیید کرده است که کارت‌خوان SD در هر دو مدل مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ از استاندارد UHS-II با سرعت ۲۵۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

ادامه مطلب

لپ تاپ

رونمایی جدیدترین مدل‌های مک بوک و محصولات دیگر اپل

شرکت اپل دو مدل جدید مک بوک پرو که در ساخت آنها از تراشه های قدرتمند جدید تولید این شرکت استفاده شده است را به همراه نسل جدید ایرباد بی سیمی ایرپاد و یک سرویس اشتراک موسیقی پنج دلاری معرفی کرد.

ادامه مطلب

تیم کوک

تیم کوک از حضور بی‌هدف کاربران در شبکه‌های اجتماعی ابراز نگرانی کرد

تیم کوک، مدیرعامل اپل در مصاحبه جدیدی گفته که از بابت اسکرول‌های بی‌معنا و بی‌پایان کاربران در شبکه‌های اجتماعی نگران است و در مجموع فکر می‌کند که مردم دارند بیش از حد از فناوری استفاده می‌کنند. او دوست دارد محصولات اپل برای کارهای خلاقانه به کار گرفته شوند.

ادامه مطلب

ایرپاد

اپل همچنان به دنبال عرضه نسل سوم ایرپاد در سال ۲۰۲۱ است

اگرچه نسل سوم ایرپاد در مراسم ۲۳ شهریور اپل در کنار آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ معرفی نشد، اما گزارشی جدید می‌گوید این دستگاه همچنان در دست ساخت است و مطابق برنامه تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

ادامه مطلب

ایفون

سیستم عامل iPadOS ۱۵ امکان دسترسی اپ‌ها به حداکثر ۱۲ گیگابایت رم را فراهم می‌کند

نسل جدید آیپد پرو با چیپ M۱ قدرت بالایی دارد و اپل آن را یک جایگزین مناسب برای لپ‌تاپ‌ها می‌داند، اما کوپرتینویی‌ها اجازه نمی‌دادند توسعه‌دهندگان بیش از ۵ گیگابایت رم آن را به برنامه‌هایشان اختصاص دهند. حالا این کمپانی با سیستم عامل iPadOS ۱۵ محدودیت رم را به ۱۲ گیگابایت افزایش می‌دهد. با اینکار، برنامه‌ها با سرعت بالاتر اجرا می‌شوند و روان‌تر عمل می‌کنند.

ادامه مطلب

اپل

به‌روزرسانی اضطراری اپل علیه جاسوس افزار اسرائیلی

شرکت اپل اعلام کرد حفره امنیتی را ترمیم کرده که محققان امنیتی دریافتند شرکت اسرائیلی NSO از آن برای هدف گرفتن دستگاهها با استفاده از جاسوس افزار خود بهره برداری کرده است.

ادامه مطلب

آیفون۱۳

آیفون ۱۳ با حافظه یک ترابایتی عرضه می شود

طبق پیش بینی یکی از تحلیلگران محصولات اپل ، دو نسخه از آیفون ۱۳ با حافظه یک ترابایتی عرضه می شوند.

ادامه مطلب

آیفون ۱۴

رندرهای آیفون ۱۴ طراحی احتمالی آن را به خوبی نشان می‌دهد

با وجودی که تنها چند روز به رویداد رونمایی آیفون ۱۳ باقی مانده، «جان پروسر» از منابع آگاه بازار رندرهایی از آیفون ۱۴ به اشتراک گذاشته که به برخی تغییرات احتمالی پرچمدار ۲۰۲۲ اپل اشاره دارد.

ادامه مطلب

آیفون ۱۳

به دلیل افزایش قیمت تراشه ها؛

آیفون ۱۳ گران تر از نسخه های قبلی عرضه می شود

طبق گزارش های جدید و با توجه به افزایش قیمت تراشه هایی که در موبایل های اپل به کار می رود، احتمالا قیمت سری آیفون ۱۳ افزایش یابد و گرانتر از نسخه پیشین باشد.

ادامه مطلب