یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازار-ديجيتال
چين

نمایش جدیدترین دستاوردهای دیجیتالی در کنفرانس جهانی اینترنت در چین

شماری از شرکت های بزرگ فناوری کشورهای جهان امروز (پنجشنبه) تازه ترین و پیشرفته ترین دستاوردهای خود را در عرصه های مختلف فنی و علمی مرتبط با شبکه، فضای مجازی و خودروهای هوشمند در همایش جهانی اینترنت در چین به نمایش گذاشتند.

ادامه مطلب

اقتصاد - بازار

موبایلها و تبلتهای محبوب در بازار دیجیتال/ رونق گجتهای پوشیدنی

حال و هوای بازارهای دیجیتال در آستانه عید نوروز، نشان می دهد که دیگر خریدهای نوروزی به لباس و اثاثیه منزل ختم نمی شود و ایرانیها برای تغییر در سال نو به دنبال خرید کالاهای دیجیتال هم هستند.

ادامه مطلب

دوربين - تلفن همراه

تصویر تبلیغاتی جدید HTC 10 با تمرکز بر روی دوربین این پرچمدار منتشر شد

همان طور که اطلاع دارید زمان زیادی تا معرفی پرچمدار جدید کمپانی تایوانی HTC باقی نمانده است و پیش بینی میشود این کمپانی در فروردین ماه گوشی هوشمند جدید خود را معرفی کند. تا کنون تصاویر واقعی و رنده شده ی زیادی از این پرچمدار لو رفته است و این روند همچنان ادامه دارد. هیچ یک از تصاویر توسط HTC رسمی اعلام نشده اند اما این کمپانی از مدتی قبل شروع به تبلیغ و آگهی پرچمدار جدید خود کرده است و اکنون تصویر تبلیغاتی جدیدی از HTC 10 منتشر شده که نشان میدهد این پرچمدار احتمالا به دوربین فوق العاده قوی مجهز خواهد بود.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ در سالی که گذشت؛

همه ماجراهای یک کمپانی بلندپرواز

سامسونگ از آن دسته کمپانی هایی است که حوزه فعالیت آنها محدود به یک بخش از تکنولوژی نمی شود و تقریبا در هر جایی از یک دنیای مدرن می توانید رد پای محصولات آنها را مشاهده کنید. از تلفن های هوشمند و تبلت ها گرفته تا سخت افزارها و لوازم خانگی و همچنین ابزارهای و گجت های دیگری مانند ساعت های هوشمند و دستگاه های مرتبط با تکنولوژی واقعیت مجازی. آنچه در ادامه خواهید خواند مروری است بر سامسونگ در سالی که گذشته.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ به عنوان سومین کمپانی ارزشمند در جهان شناخته شد

کمپانی کره ای سامسونگ، در حال حاظر اولین سازنده ی برتر گوشی های هوشمند در جهان به شمار میآید. این ابر کمپانی، مدت نسبتا زیادیست که در لیست های برترین ها همیشه در قسمت بالایی جدول حاظر بوده است با اینکه حتی در برخی دوره ها افت هایی در فروش و سوددهی داشته اند با این حال به سرعت خود را پیدا کرده و در مسیر درست، حرکت خود را ادامه داده است.

ادامه مطلب

بازار کامپيوتر

حذف کالای دیجیتال از سبد خرید؛

بازار بی رونق کامپیوتر در آستانه نوروز/ کاهش ۷ درصدی نرخ‌ها

رئیس اتحادیه صنف رایانه با بیان اینکه بازار کالاهای کامپیوتری در آستانه عیدنوروز بی رونق است، گفت: قیمت اقلام دیجیتال در نیمه دوم سال جاری نسبت به نیمه اول، حدود ۷ درصد کاهش داشته است.

ادامه مطلب

بازار - لپ تاپ

رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران:

اجرای برجام تاثیر چشمگیری بر صنف رایانه ندارد

رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه معتقد است با توجه به رکودی که بر صنوف مختلف به خصوص صنف کامپیوتر حاکم است، اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم‎ها به این زودی‎ها تاثیری بر فعالیت صاحبان کسب و کار صنف IT نمی‎گذارد.

ادامه مطلب

تبلت

تازه‌های بازار دیجیتال؛ آیفون چینی در ایران و نخستین گوشی بومی نسل چهارمی

این هفته گوشی‌های شیائومی معروف به آیفون چینی رسما با سیم کارت‌های یک اپراتور وارد بازار شد. یک تولیدکننده ایرانی نیز نخستین گوشی‌های نسل چهارم را روانه بازار کرد.

ادامه مطلب

تلفن همراه

اجرای رجیستر کردن موبایل‌های وارداتی تا پایان سال

رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی با بیان اینکه از حدود 23 میلیارد دلار قاچاق سالانه به طور تقریبی 2.5 میلیارد دلار مربوط به گوشی تلفن همراه است، از اجرایی شدن طرح رجیستر کردن گوشی‌های تلفن همراه وارداتی به کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - کسب و کار - کيبورد

داستان ديجي کالا به نقل از Forbes

ديجي کالا به عنوان بزرگترين فروشگاه اينترنتي ايران، اين روزها شهرتي جهاني يافته است. حجم بالاي تراکنش مالي اين شرکت و محبوبيت بالاي آن در ميان کاربران، توجه نشريات خارجي را به اين مجموعه جلب کرده است.

ادامه مطلب