شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
تعرفه-تلفن-ثابت-و-همراه
رايتل

با کاهش تعرفه‌ مکالمه در اپراتور سوم

روند کاهش تعرفه‌های موبایل ادامه‌دار می‌شود؟

معاون وزیر ارتباطات تاکید دارد استفاده از تلفن همراه به سمتی می رود که دیگر مباحثی مانند پیامک و مکالمه در درآمدزایی اپراتورها نقش چندانی نداشته و جای خود را به ویدئو و تصویر داده است.

ادامه مطلب

تعرفه تلفن ثابت

آبونمان تلفن ثابت چقدر است؟

اجرای طرح همکدسازی تلفن ثابت موجبات تغییر آبونمان تلفن ثابت را فراهم آورده اما پس از آن، همواره این تغییرات محلی برای بحث بوده است.

ادامه مطلب

تعرفه تلفن ثابت

در پاسخ به رگولاتوری عنوان شد؛

توضیحات چندین باره مخابرات در مورد نرخ های فعلی تلفن ثابت

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با اجرای طرح یکسان سازی کدهای ارتباطی و تغییر ساختار تعرفه ای، نرخ مکالمات تلفن ثابت به کمتر از تعرفه های سال ۸۲ رسیده است.

ادامه مطلب

معتمدي

وزير سابق ارتباطات مطرح کرد

حل همزمان موضوع تعرفه‌ها و انحصار مخابرات

وزير سابق ارتباطات گفت: در زمان واگذاري مخابرات شش صفحه‌ نامه نوشتم و نسبت به مشکلات اين نوع واگذاري هشدار دادم و اکنون نيز اختلاف نظري در پايين‌بودن تعرفه‌هاي تلفن ثابت نيست اما موضوع تعرفه و انحصار مخابرات بايد همزمان حل شود.

ادامه مطلب

واعظي

وزیر ارتباطات:

ارزان کردن تعرفه‌ها سیاست دولت است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارزان کردن تعرفه‌های تلفن ثابت، همراه و اینترنت از اهداف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و هرگز از این امر کوتاه نمی‌آییم.

ادامه مطلب

سيدهاشمي

رئیس هیات مدیره مخابرات مطرح کرد:

ارائه مجدد پیشنهاد افزایش نرخ مکالمات/ از کره جنوبی مشاوره گرفتیم

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات با بیان اینکه مخابرات پیشنهادهای توسعه ای خود را برای افزایش نرخ پایه مکالمات به وزارت ارتباطات ارائه داده گفت: با هر فرمتی که بخواهند مجددا این برنامه را ارائه می دهیم.

ادامه مطلب

واعظي

واعظی تاکید کرد

مخالفت وزارت ارتباطات با هرگونه افزایش تعرفه‌

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر مخالفت این وزارتخانه با هرگونه افزایش تعرفه‌های تلفن همراه و اینترنت گفت: افزایش در این حوزه اتفاق نخواهد افتاد.

ادامه مطلب

آيت الله مکارم شيرازي

آیت‌الله مکارم‌شیرازی با اشاره به موضوع افزایش تعرفه‌ی خدمات

باید مردم را توجیه کرد که بالا بردن قیمت‌ها یک ضرورت است یانوعی بهره‌برداری

آیت الله العظمی مکارم شیرازی در جمع مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: فناوری‌های نو از جمله تکنولوژی‌های مخابراتی تاثیر به سزایی در پیشرفت کارهای اجتماعی، دینی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دارند.

ادامه مطلب

واعظي

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات :

افزایش تعرفه تلفن ثابت از دستور کار خارج شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علی‌رغم تاکید ما بر ارائه برنامه توسعه‌ای از سوی مخابرات،‌ اما این شرکت برنامه‌ای ارائه نداده‌ و از این رو وزارت ارتباطات تغییر تعرفه را بررسی نمی‌کند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

جریمه 158 میلیون دلاری دو اپراتور آمریکایی به علت صدور قبض های گران

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا دو اپراتور اسپرینت و وریزون را به علت تحمیل هزینه های اضافی به مشتریانش و صدور قبض‌های گران قیمت 158 میلیون دلار جریمه نموده است.

ادامه مطلب