یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

جریمه 158 میلیون دلاری دو اپراتور آمریکایی به علت صدور قبض های گران

تلفن همراه

چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸:۰۰


کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا دو اپراتور اسپرینت و وریزون را به علت تحمیل هزینه های اضافی به مشتریانش و صدور قبض‌های گران قیمت 158 میلیون دلار جریمه نموده است.

وایمکس نیوز - به نقل از مشبل، این دو اپراتور بدون اینکه مشترکانشان را در جریان قرار دهند بابت ارائه ناخواسته برخی خدمات متنی مانند طالع بینی و ... ازآنها مبالغی را دریافت کرده‌اند. این رقم در مورد اسپرینت 90 میلیون دلار و در مورد اسپرینت 68 میلیون دلار بوده است.

از رقم 158 میلیون دلار جریمه درنظر گرفته شده، 120 میلیون دلار به مشترکانی که مبالغ مذکور را به زور پرداخت کرده اند مسترد خواهد شد. بررسی ها نشان می دهد دریافت این مبالغ به طور متوسط موجب تحمیل هزینه 14 دلاری اضافی در هر ماه به هر مشترک شده و درآمد وریزون و اسپرینت را به ترتیب 30 و 35 درصد افزایش داده است.

کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا از این اپراتورهای متخلف خواسته برای بلوکه کردن خدمات متنی ناخواسته امکاناتی رایگان را به طور مناسب در اختیار همه مشترکان قرار دهد و قبل از ارائه این خدمات رضایت آنها را جلب نماید. دو اپراتور AT&T  و  T-Mobile هم به همین علت در سال گذشته 105 و 90 میلیون دلار جریمه شده بودند.

 

منبع : فارس

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو