چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
خدمات-ارزش-افزوده
جهرمی

گردش مالی خدمات ارزش افزوده از ۲۲۰۰ به ۴۰۰۰میلیارد تومان رسید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فضای رانتی خدمات ارزش افزوده گفت: سال گذشته گردش ارزش افزوده ۲۲۰۰ میلیارد تومان بود و امسال این عدد به چهارهزار میلیارد تومان رسید و ما در این مدت، فضای ارزش افزوده که دچار انحصار و رانت بود را جمع کردیم.

ادامه مطلب

vas

تکلیف خدمات ارزش افزوده مشخص شد

دارنده پروانه ارائه خدمات ارتباطی موظف است پس از دریافت درخواست خدمات ارزش افزوده از سوی مشترک، شرح خدمات، هزینه و زمان استفاده از آن را به مشترک اطلاع دهد و همچنین برای مشترک به‌صورت جداگانه صورتحساب صادر کند.

ادامه مطلب

هاديان

با خدمات ارزش افزوده 2000 میلیارد تومان در حق مردم اجحاف شده است

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موضوع خدمات ارزش افزوده (وس) می‌گوید: برخی از مردم که اطلاعات چندانی از حوزه این خدمات ندارند، ناخودآگاه عضو این خدمات می‌شوند، بدون این‌که از آن‌ استفاده کنند و درنتیجه مبالغی از حساب آن‌ها کم می‌شود و پول سرشاری به جیب ارائه‌کنندگان این خدمات می‌رود؛ چنین چیزی اصلا قابل قبول نیست و وزیر ارتباطات چندین بار اعلام کرده‌ که یا باید این خدمات پایان یابد یا این روش اصلاح شود.

ادامه مطلب

VAS

قرعه‌کشي براي اعطاي جوايز خدمات ارزش افزوده ممنوع شد

پس از ممنوع شدن فعاليت پيش‌فرض سرويس ارزش‌افزوده براي سيم‌کارت‌هاي جديد، همراه اول اعطاي جوايز در قالب قرعه‌کشي سرويس‌هاي ارزش افزوده را نيز ممنوع کرد.

ادامه مطلب

خدمات ارزش افزوده

«خدمات ارزش افزوده» ناخواسته را لغو کنيد

خدمات ارزش افزوده که شامل مسابقات و رأي‌گيري تبليغات موبايلي، بازي آنلاين و غيره مي‌شوند، اگرچه بايد با اطلاع مشترکين فعال شوند اما در مواردي که با تبليغات کاذب و گمراه‌کننده، مشترکين به فعال‌سازي اين خدمات اقدام کرده‌اند، مي‌توان نسبت به غيرفعال‌سازي آن اقدام کنند.

ادامه مطلب

خدمات ارزش افزوده

آقای وزیر! بازار پرحاشیه و سودمند خدمات ارزش افزوده را کنکاش کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی جلسه‌ای با مدیران اپراتورهای تلفن همراه مهلت دو هفته‌ای برای ساماندهی وضعیت خدمات ارزش افزوده داد. اما این مهلت ابهامات زیادی را برای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزش افزوده خلق کرد.

ادامه مطلب

علي اصغر عميديان

در راستاي تکميل شبکه ملي اطلاعات تصويب شد

اصلاح نحوه محاسبه حق‌السهم دولت از خدمات ارزش افزوده ارتباطي

دبير کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات از اصلاح مدل محاسبه مبالغ تسهيم درآمد دولت از درآمدهاي ارائه خدمات ارزش افزوده از سوي دارندگان پروانه‌هاي ارتباطي و فناوري اطلاعات خبر داد.

ادامه مطلب

تلفن ثابت

معاون وزیر ارتباطات خبر داد

تصویب نرخ‌های جدید تلفن ثابت با تکیه بر ۳ فاکتور

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه مخابرات باید منوی ارائه خدمات به مردم ارائه دهد، گفت: مجموعه‌ای از سه فاکتور را جهت تدوین نرخ‌های جدید تلفن ثابت در نظر می‌گیریم.

ادامه مطلب

تلفن همراه - پيامک

تصمیم وزارت ارتباطات برای رهایی مردم از پیامک‌های مزاحم

مدتهاست دریافت گاه و بیگاه پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده موجب گلایه مردم و مسئولان شده و بر این اساس سازمان تنظیم مقررات به تازگی مقررات جدیدی در این زمینه وضع کرده است.

ادامه مطلب

اينترنت

معاون حقوقی امور دولت و مجلس:

دانشگاهها با تمام ظرفیت وارد حوزه تولید محتوای خدمات ارزش افزوده شوند

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه خدمات در بخش تلفن همراه منجر به توسعه اشتغال و کسب و کار دانست و گفت: در این زمینه دانشگاهها باید با تمام ظرفیت برای تولید محتوای خدمات ارزش افزوده وارد این حوزه شوند.

ادامه مطلب