شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
خدمات-پس-از-فروش
سامسونگ - بازار

افتتاح بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه در ایران

سامسونگ، بزرگترین مرکز خدمات تلفن همراه در ایران را بیستم آبان ماه در مجتمع تجاری چارسو افتتاح کرد.

ادامه مطلب

سخت افزار

6 شرکت سخت افزاری مجوز خدمات پس از فروش سازمان حمایت را دریافت کردند

به گفته دبیر سازمان نصر تهران تاکنون ۶ شرکت سخت افزاری موفق به دریافت مجوز خدمات پس از فروش سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان شدند.

ادامه مطلب

تلفن همراه - تلفن قديمي

نایب رییس اتاق اصناف:

موبایل‌های بدون برگ سبز جمع‌آوری نمی‌شوند!

رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه، جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از تاریخ پانزدهم مهرماه سال جاری که توسط رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام شده است را رد کرد.

ادامه مطلب

سامسونگ

دو سرويس جديد در سبد پشتيباني شرکت کره اي

کاربران تلفن‌هاي همراه و تبلت‌هاي سامسونگ از اين پس مي‌توانند در تمامي روزهاي هفته، با کارشناسان پشتيباني محصول اين شرکت تماس برقرار کرده و وضعيت گارانتي و تعمير دستگاه خود را پيگيري کنند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

تجهیزات رجیستری در ۳ اپراتور تلفن همراه کشور نصب شد

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه قاچاق کالا و ارز از نصب تجهیزات رجیستری در سه اپراتور تلفن همراه کشور خبر داد و گفت: مسئولیت اجرای ثبت و شناسه دار کردن گوشی های تلفن همراه موسوم به رجیستری به عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

ادامه مطلب

اچ پي

با مصوبه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

اچ‌پی آمریکا در ایران گارانتی رسمی گرفت

پیرو اجرای طرح ساماندهی شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی بازار آی‌تی، شرکت‌های ارائه دهنده گارانتی در بازار محصولات آی‌تی مورد بازرسی و ارزیابی قرار گرفتند.

ادامه مطلب

تلفن همراه

کارشناس رسمی اتحادیه مخابرات

زیان خریداران موبایل از بی‌اطلاعی حقوقشان/ پس گرفتن گوشی معیوب تا 48 ساعت

کارشناس اتحادیه مخابرات با اشاره به اینکه مشتری‌ها در بازار موبایل به دلیل بی‌اطلاعی از حقوقشان متحمل ضرر می‌شوند، گفت: طبق قوانین اگر به هر دلیلی گوشی خریداری شده تا 48 ساعت دچار ایراد شود فروشنده موظف به پس گرفتن گوشی است.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اپليکيشن

برای نخستین بار ممکن شد

ارائه گارانتی اپلیکشین برای پس‌دادن برنامه پولی

با ارائه طرح گارانتی اپلیکیشن‌ برای نخستین بار در ایران کاربران می‌توانند تا زمان مشخصی بعد از خرید برنامه اندرویدی پولی، برنامه را بازگردانند و مبلغ پرداختی خود را پس‌گیرند.

ادامه مطلب

نظام صنفي

سازمان نظام صنفی رایانه‎ای تهران اعلام کرد:

درخواست بازرسی 31 شرکت برای دریافت مجوز خدمات پس از فروش

بازرسان سازمان نظام صنفی رایانه‎ای تهران تقاضای 31 شرکت متقاضی دریافت مجوز خدمات پس از فروش در حوزه فناوری اطلاعات را مورد بررسی قرار دادند.

ادامه مطلب

تیک نیوز

معرفی شرکت های دارای مجوز خدمات پس از فروش

آخرین بروز رسانی در لیست شرکت های دارای مجوز فعالیت در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش،از سوی صنف فناوران رایانه تهران منتشر شد.

ادامه مطلب