شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

دو سرويس جديد در سبد پشتيباني شرکت کره اي

سامسونگ

شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰


کاربران تلفن‌هاي همراه و تبلت‌هاي سامسونگ از اين پس مي‌توانند در تمامي روزهاي هفته، با کارشناسان پشتيباني محصول اين شرکت تماس برقرار کرده و وضعيت گارانتي و تعمير دستگاه خود را پيگيري کنند.

وايمکس نيوز - دو سرويس جديد سامسونگ در بخش پشتيباني ديجيتالي با نام «چت آنلاين» (Live Chat) و خدمات «کنترل از راه دور» (Remote Control) روي سايت سامسونگ ايران (www.samsung.com/iran) راه‌‌اندازي شده‌اند و کارشناسان فني محصولات  سامسونگ آماده پاسخگويي به دارندگان تلفن همراه و تبلت‌هاي اين شرکت هستند.

کارشناسان آنلاين
سرويس چت آنلاين (Live Chat) در سايت سامسونگ ايران پاسخگوي صاحبان گوشي و تبلت‌هاي سامسونگ است. براي ارتباط با کارشناسان کافي‌است وارد سايت سامسونگ ايران شده و در منوي اصلي، منوي پشتيباني را انتخاب کنيد. در اين قسمت با ورود به بخش «خانه» در ميانه‌هاي صفحه عبارتي با عنوان «نياز به راهنمايي بيشتر داريد؟ با ما ارتباط برقرار کنيد.» را مي‌بينيد. در زير اين عبارت راه‌هاي برقراري ارتباط مشخص شده، جديدترين گزينه در بين راه‌هاي ارتباطي «چت آنلاين» و «ارتباط از راه دور» است. با انتخاب اين روش وارد صفحه جديدي مي‌شويد که کارشناسان پشتيباني و فني سامسونگ از 8 صبح تا ساعت 22 پاسخگوي سوالات شما هستند.
مشتريان با استفاده از چت آنلاين مي‌توانند وضعيت گارانتي محصول يا تعمير دستگاه موردنظرشان را چک کنند. کارشناسان پشتيباني آماده‌اند تا به دو زبان فارسي و انگليسي مشکلات فني که از طريق چت‌ آنلاين برطرف مي‌شوند را پاسخ دهند. همچنين کارشناسان در سريع‌ترين زمان پاسخگوي سوالات عمومي در رابطه با گوشي و تبلت‌هاي سامسونگ هستند و در صورتي که تمايل به دريافت  آدرس نمايندگي فروش و مراکز خدمات گوشي و تبلت سامسونگ داشته باشيد، کارشناسان پشتيباني اين نياز شما را برطرف مي‌کنند.
سرويس چت آنلاين در تمام روزهاي هفته پاسخگوي مشتريان است و کارشناسان پشتيباني در روزهاي تعطيل نيز آماده‌اند به مشتريان خدمت‌رساني کنند. براي بهتر شدن روند ارائه سرويس چت آنلاين پس از انجام گفت‌وگو، مشتريان مي‌توانند در سيستم نظرسنجي شرکت و کارشناسان بخش پشتيباني را ارزيابي کنند.

 

خدمات از راه دور
سامسونگ براي راحتي مشتريان خود از سيستم کنترل از راه دور در بخش پشتيباني استفاده مي‌کند. اين سرويس به کارشناس فني اجازه مي‌دهد از راه دور به گوشي سامسونگ مشتري متصل شود و مشکل وي را حل کند. به اين ترتيب مشکل مشتري در زمان کوتاه‌تري رفع مي‌شود و وي ديگر نياز ندارد براي رفع مشکلات کوچک به دفاتر خدمات پس از فروش سامسونگ مراجعه کند.
براي استفاده از اين سرويس بايد روي گوشي سامسونگ خود اپليکيشن «اسمارت توتر» (Smart Tutor) را از فروشگاه گوگل پلي (Google Play Store) دانلود و نصب کنيد. با استفاده از اين اپ و اينترنت واي‌فاي يا ديتا مي‌توانيد با کارشناس پشتيباني ارتباط برقرار کنيد و به آنها اجازه دهيد از راه دور مشکلتان را حل کنند.
همچنين براي کسب اطلاعات بيشتر به سايت
http://www.samsung.com/iran/support/ مراجعه کنيد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو