یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خدمات
صندوق نوآوری

ارائه خدمات صندوق نوآوری به صورت تلفنی و مجازی

صندوق نوآوری و شکوفایی در ایام تعطیلات کرونایی خدمات خود را به صورت تلفنی و مجازی به شرکتهای دانش بنیان متقاضی ارائه می‌کند.

ادامه مطلب

پيام رسان

تا دو هفته دیگر انجام می‌شود

ارایه خدمات دولت الکترونیکی از پیام‌رسان‌های داخلی

به گفته معاون وزیر ارتباطات، جهت گسترش خدمات پیام‌رسان‌ها به امور شهروندی، خدمات دولت الکترونیکی طی دو هفته آینده از طریق پیام‌رسان‌ها قابل دسترس خواهد بود.

ادامه مطلب

اينترنت

مدیرعامل مبین‌نت تشریح کرد

جزئیات سرویس جدید TDLTE

مدیر عامل شرکت ارتباطات مبین نت، اپراتور سراسری وایمکس با اشاره به این‌که این شرکت تصمیم دارد سرویس TDLTEراه‌اندازی کنند، گفت: این شرکت در حال حاضر امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری مورد نیاز برای ارائه‌ی این خدمت را دارد و نیازمند گرفتن مجوز رگولاتوری است.

ادامه مطلب

تزئيني

بازار خدمات فناوری اطلاعات در سه ماهه دوم امسال 40 درصد افت کرد

بر اساس گزارشی از اووم، شرایط سخت اقتصادی فعالیت شرکت‎های خدمات فناوری اطلاعات را دشوار کرده است. گزارش‎های جهانی این گروه تحلیلگر حاکی از 40 درصد کاهش سالیانه در قراردادهای منعقد شده در سه ماهه دوم سال 2011 است.

ادامه مطلب

broad

خدمات فراخ‌باند در بازارهای نوظهور خیلی گران است

طبق بررسی آماری گروه تحقیقاتی اووم(Ovum) راجع به 19 بازار نوظهور که شامل کشورهای مالزی، فیلیپین، هندوستان و پاکستان هم می‌شود خدمات فراخ‌باند در این کشورها خیلی گرانتر از کشورهای دارای بازار بلوغ یافته است و از وسع اکثر مردم خارج است.

ادامه مطلب

itu

آی تی یو:

خدمات فاوا در سراسر جهان رو به ارزانی است

طبق تازه ترین آماری که اتحادیه بین المللی مخابرات(آی تی یو) منتشر کرده است پولی که شرکت ها و مصرف کنندگان جهان بابت خدمات پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات می پردازند نسبت به دو سال پیش به طور میانگین 18 درصد کاهش یافته است و این کاهش برای اینترنت پرسرعت بیش از 50 درصد بوده است.

ادامه مطلب

رضواني

معاون سازمان رگولاتوری:

تمامی خدمات همراه اول مشمول تسهیم درآمد 1/28 درصدی با دولت است

به گفته معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایرانسل از تمامی محل های درآمدی خود از جمله مکالمه، دیتا و سرویس های ارزش افزوده 1/28 درصد آن را به دولت پرداخت می کند و این موضوع شامل حال همراه اول اول نیز می شود.


گفت: همراه اول موظف به پرداخت 1/28 درصد از درآمد تمامی سرویس های خود از جمله پیام کوتاه، GPRS، MMS و مکالمه به دولت است.

ادامه مطلب

افتاده

پیشنهادی برای واگذاری خدمات عام مخابراتی

مشاور وزیر ارتباطات روز گذشته در خبری از واگذاری خدمات عام مخابراتی (USO) به 550 روستای باقی‌مانده در کشور به یک شرکت خصوصی در قالب برگزاری مناقصه خبر داد.

ادامه مطلب

رضواني

معاون نظارت رگولاتوری:

امسال قیمت برخی خدمات مخابراتی و ارتباطی تغییر می کند

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات با اشاره به تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری گفت: قیمت‌ برخی خدمات مخابراتی و اینترنتی امسال تغییر خواهد کرد.

ادامه مطلب

تزئيني

کندی رشد خدمات نسل سوم به درآمد ارتباطات لطمه می‌زند

طبق پیش‌بینی جدید گروه استراتژی آنالیتیکز (Strategy Analytics) متوسط رشد درآمد سالانه‌ ارتباطات از سال 2001 تا 2015 بیش از 10 درصد از رشد شمار مشترکان کم‌تر است و اگر افزایش درآمد حاصل از خدمات جدید شبکه‌های نسل سوم نباشد طی چند سال آینده رشد درآمدها رو به توقف خواهد گذاشت.

ادامه مطلب