شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

معاون نظارت رگولاتوری:

امسال قیمت برخی خدمات مخابراتی و ارتباطی تغییر می کند

رضواني

دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۷:۰۰


معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات با اشاره به تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری گفت: قیمت‌ برخی خدمات مخابراتی و اینترنتی امسال تغییر خواهد کرد.<BR> <BR>

وایمکس نیوز - حسن رضوانی با بیان این مطلب افزود: با توجه به تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری، قیمت خدمات ارتباطی اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های ارایه دهنده سرویس‌های اینترنت در امسال تغییراتی خواهد داشت.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برای مثال تاکنون قیمت سیم‎کارت های صفر همراه اول با احتساب 3 درصد مالیات بر ارزش افزوده 123 هزار و 600 تومان بود که اکنون با تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده 124 هزار و 800 تومان خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین درصدی از قیمت اینترنت نیز شامل هزینه مالیات بر ارزش افزوده می‌شود که به این ترتیب در قیمت اینترنت نیز تغییرات جزیی ایجاد خواهد شد.
رضوانی بیان کرد: باید در نظر داشت که تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده تنها بر خدمات و کالاهایی که دارای این هزینه باشند، تأثیر می‌گذارد و برای مثال در قیمت سرویس‌های مکالمه بی‌تأثیر است.
معاون رگولاتوری عنوان کرد: با توجه به تغییر برخی قیمت‌ها، شاید رگولاتوری لیستی از قیمت‌های جدید تغییر یافته از نرخ مالیات بر ارزش افزوده را روی سایت بگذارد.
رضوانی ادامه داد: شرکت‌ها از ابتدای امسال قیمت‌ها را اصلاح می‌کنند و با توجه به اینکه این تغییر قیمت یک قانون است، شرکت ها باید در صورت‌های مالی و حسابرسی مالیاتی امسال این موضوع را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو