یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
خسرو-سلجوقي
سلحوقي

بانک اطلاعاتي حمايت از فضاي مجازي کودکان تشکيل شده است

مجري سند حمايتي و برنامه اقدام توسعه خدمات فضاي مجازي کودک با تاکيد بر رونمايي از برنامه‌هاي بخش خصوصي در اين حوزه گفت: تمام طرح‌هاي رونمايي شده در مورد توسعه خدمات فضاي مجازي کودک در دسترس است که يک بانک اطلاعاتي براي بازيگران خدمات فضاي مجازي کودک (کودکان، اوليا آنان، مربيان، توليدکنندگان محتوا، ارائه‌دهندگان خدمات و غيره) محسوب مي‌شود.

ادامه مطلب

خسرو سلجوقي

عضو هيات عامل سازمان فناوري اطلاعات:

اعدام شبکه‌هاي اجتماعي حکم مي‌خواهد!

عضو هيات عامل سازمان فناوري اطلاعات مسدود کردن شبکه‌هاي اجتماعي را به اعدام آنها تشبيه کرد و درباره حمايت‌هاي مالي از آنها گفت: اصلي‌ترين مشکل پيام‌رسان‌هاي داخلي مساله اعتماد است و با تزريق پول اين اعتماد ايجاد نمي‌شود.

ادامه مطلب

خسرو سلجوقي

اپراتورهاي ارائه‌‌دهنده خدمات و محتواي الکترونيکي راه‌اندازي مي‌‌شوند

عضو هيأت عامل سازمان فناوري اطلاعات ايران گفت: با هدف تسريع در دستيابي به اهداف شبکه ملي اطلاعات عنوان و مجري پروژه‌هاي «دولت الکترونيکي و همراه» و «?? برابر کردن توليد محتواي داخلي با رويکرد کسب‌وکار ديجيتالي» تغيير يافت.

ادامه مطلب

خسرو سلجوقي

ادمین‌های تلگرامی دست‌به‌عصاتر می‌شوند

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ضمن اثربخش دانستن احراز هویت ادمین کانال‌های تلگرام بر جلوگیری از انتشار اخبار کذب و محتوای نامناسب، این اقدام را راهی برای شناسایی کسانی که در این فضا کار خلاف انجام می‌دهند و نه کنترل همیشگی محتوای کانال‌ها اعلام کرد.

ادامه مطلب

خسرو سلجوقي

عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد

هشدار نسبت به تکرار اشتباه پساجنگ در پساتحریم

عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با تاکید بر لزوم اتخاذ الگوی مناسب برای پساتحریم، گفت: تجربه انتخاب اشتباه الگوی پساجنگ را تکرار نکنیم.

ادامه مطلب