سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
سوني
سوني

سونی هم به جمع بدون حاشیه‌ها پیوست؟

به تازگی در فضای مجازی تصاویر جدیدی از گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا منتشر و شده است که از صفحه نمایش بدون حاشیه آنها حکایت دارد.

ادامه مطلب

گوشي- ضد آب

چرا بسیاری از تولیدکننده‌ها گوشی‌های ضد آب نمی‌سازند؟

۷۱ درصد کره‌زمین از آب تشکیل شده است. احتمالا با دانستن این داده علمی شما هم موافق باشید که ضد‌ آب کردن گوشی‌های هوشمند از اهمیت خاصی برخوردار است چون در جهانی زندگی می‌کنیم که با احتمال خیس‌شدن گوشی سر و کار داریم.

ادامه مطلب

سوني

ریشه‌یابی نام شرکت‌ها؛ کلمه‌ی سونی از کجا آمده؟

«کلمه، به‌طور قطع، قوی‌ترین دارویی است که بشر استفاده می‌کند.» رادیارد کیپلینگ (Rudyard Kipling) روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی مطرح انگلیسی در سال ۱۹۲۳ در کالج سلطنتی جراحان لندن، با تشبیه کلمات به دارو می‌گوید کلمات نه‌تنها قادرند شما را هیجان‌زده، فلج یا معتاد کنند، بلکه می‌توانند سلول به سلول مغز شما را به رنگ‌های مختلف دربیاورند! نام‌های تجاری حول محور کلمات شکل می‌گیرند. پیشانی شرکت‌ها برای تعامل با مخاطبانشان فقط یک کلمه است. کلماتی هرچند بیگانه که به زبان ما وارد می‌شوند و فضایی از ادبیات گفتاری و نوشتاری ما را اشغال می‌کنند.

ادامه مطلب

اپل - کودکان

اپل، سامسونگ و سونی به کوتاهی در برخورد با پدیده کودکان کار متهم شدند

اپل، دل، HP، لنوو، هوآوی، مایکروسافت، ال جی، سونی، سامسونگ و وودافون همه به شکل غیر مستقیم مسوول موضوع حساسیت برانگیز کودکان کار در آفریقا و کشور کنگو هستند. کودکانی که در معادن کوبالت مشغول کار هستند تا مواد لازم برای ساخت باتری های لیتیومی را فراهم کنند. در همین راستا عفو بین الملل، بزرگ ترین شرکت ‍ های فناوری دنیا را متهم کرده که تلاش کافی نکرده اند تا در محصولات شان از کبالتی استفاده نشود که توسط کودکان کار استخراج شده است.

ادامه مطلب

هكر

با انتشار اسناد محرمانه توسط هکرها

سوني به مردسالاري و نژادپرستي متهم شد

هکرهايي که به سيستم‌هاي رايانه اي شرکت سوني پيکچرز حمله کرده بودند مدعي شدند، در رده‌هاي بالاي مديريتي اين شرکت مردسالاري افراطي حاکم است.

ادامه مطلب

psvita

پلی‌استیشن ویتا در ژاپن عرضه شد

شرکت سونی با عرضه پلی‌استیشن ویتا در ژاپن وارد دوره موسوم به نسل آینده بازی دستی شد.

ادامه مطلب

سوني

سونی در انگلستان رایانه لوحی S 3G عرضه کرد

سونی در انگلستان رایانه لوحی S 3G به بهای 449 پوندعرضه کرد که 100 پوند بیش‌تر از مدل فقط وای‌فایی 16GB است.

ادامه مطلب

سوني

احتمال آتش‌سوزی در سری جدید تلویزیون‌های سونی

به دنبال آتش‌سوزی‌ها در برخی مدل‌های تلویزیون‌های سونی به علت افزایش دما، این شرکت ژاپنی اعلام کرد مردم می‌توانند به صورت رایگان گیرنده‌های تلویزیونی خود را در نمایندگی‌های این شرکت در سراسر جهان بازرسی کنند.

ادامه مطلب

jobs

سونی حق فیلم‌سازی از زندگی‌نامه‌ استیوجابز را می‌خرد

استودیوی فیلم سازی سونی سرگرم مذاکرات نهایی برای خرید حق فیلم‌سازی از زندگی‌نامه‌ استیوجابز، بنیان‌گذار شرکت اپل است که توسط والتر آیزاکسون نوشته شده است.

ادامه مطلب

ps

کاهش قیمت PS3 باعث 400 درصد افزایش فروش شد

شرکت سونی استرالیا اعلام کرد در پی کاهش قیمت مدل‎های 160 و 320 گیگابایتی پلی‌استیشن3 در استرالیا، میزان فروش طی یک هفته 400 درصد افزایش داشته است.

ادامه مطلب