جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سيم-کارت
سيم کارت

فروش سيم‌کارت‌هاي يک اپراتور متوقف شد

مديرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوري از توقف فروش سيم‌کارت‌هاي شرکت خدمات ارتباطي رايتل در سراسر کشور از امروز خبر داد.

ادامه مطلب

سيم کارت

سيم‌کارت‌هاي اضافي‌ را حتما مسدود کنيد

با توجه به سوءاستفاده از اطلاعات هويتي و سيم‌کارت‌هايي که بدون آگاهي افراد به نامشان ثبت شده، بايد با مراجعه به سامانه استعلام تعداد سرويس‌هاي مشترکين اپراتورهاي مخابراتي، از تعداد سيم‌کارت‌هايي که به نام شماست، مطلع شويد و همچنين در صورت دريافت پيامکي مبني بر ثبت‌ سيم‌کارت، درصورتي که بدون اطلاع شما انجام شده، نسبت به قطع آن اقدام کنيد.

ادامه مطلب

سيم کارت

12هزار سیم کارت در نوبت مسدودشدن

رئیس پلیس آگاهی ناجا از کاهش 40 درصدی کلاهبرداری کارت به کارت در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این خصوص بیش از 3 هزار خط تلفن همراه مسدود شد.

ادامه مطلب

پيامک‌هاي تبليغاتي

در پي انتقاد صبح امروز رييس جمهوري انجام شد؛

اخطار وزير ارتباطات به دفاتر متخلف ارائه کننده سيم کارت

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در توييتي درباره ارسال پيامک هاي تبليغاتي مزاحم به دفاتر خدمات ارتباطي متخلف در اين حوزه اخطار جدي لغو مجوز داد.

ادامه مطلب

گوشي

اگر به اشتباه گوشي را به سيم کارت ناآشنايي انتقال مالکيت داديم چه کنيم؟

برخي کاربران پرسيده‌اند که هنگام انتقال مالکيت موبايل در واردکردن شماره تلفن مالک جديد مرتکب خطا شده‌اند و گوشي از مالکيت آنها خارج شده و در مالکيت شخصي که نمي‌شناسند قرار گرفته، بايد چه کنند؟

ادامه مطلب

سيم کارت

براي اطلاع از تعداد سيم کارت هايتان استعلام بگيريد

اگر از تعداد سيم‌کارت‌هايي که به نامتان است اطلاع نداريد، با مراجعه به سامانه استعلام تعداد سرويس‌هاي مشترکين اپراتورهاي مخابراتي از اين موضوع باخبر شويد و درصورتي که بدون اطلاع شما خطي به نامتان ثبت شده است، نسبت به قطع آن اقدام کنيد.

ادامه مطلب

ابوالفضل محمودي

عضو هیات مدیره انارستان خبر داد:

توزیع یک میلیون و 500 هزار سیمکارت کودک و نوجوان

عضو هیات مدیره انارستان با اشاره به توزیع یک میلیون و 500 هزار سیمکارت گفت: انارستان سیمکارت‌ها را به شرط راضی بودن والدین، همراه دریافت مدارک از اولیا و فرزندان در اختیار آنها قرار می دهند که خدماتی نظیر مکالمه، پیامک و اینترنت را در فضایی امن به افراد ارائه می‌شود.

ادامه مطلب

eSIM

سیم کارت نسل جدید eSIM آزمایش شد

eSIM سیمکارتی است که برخلاف سیمکارت‌های نسل قبل امکان تعویض ندارد و به صورت تراشه‌ای الکترونیکی در ابعاد کوچکتر، توسط کارخانه سازنده روی مادربورد نصب می‌شود.

ادامه مطلب

سيم کارت

نحوه احياي سيم‌کارت‌هاي سوخته‌ شده

با توجه به اينکه اگر پين‌کد و پس از آن PUK خود را فراموش کرده و آنها را سه بار اشتباه وارد کنيد، سيم‌کارتتان مي‌سوزد، توصيه مي‌شود از وارد کردن شانسي اين کدهاي امنيتي خودداري شود و در صورت سوختن سيم‌کارت، تنها با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطي اپراتورها مي‌توانيد سيم‌کارت را مجددا دريافت کنيد.

ادامه مطلب

سيم کارت

قیمت سیم‌کارت‌های دائمی اپراتور دوم به نصف کاهش یافت

ایرانسل قیمت سیم کارت‌های دائمی خود را تا 50 درصد کاهش داده و تمامی سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل با مبلغ 60 هزارتومان از طریق سایت ایرانسل، مراکز فروش و نمایندگی‌ها به فروش میرسد.

ادامه مطلب