یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
شبکه-فيبرنوري
عباسي شاهکوه

در نیمه اول سال 98؛

فاز دوم پروژه توسعه شبکه فیبرنوری کشور افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از اتمام و بهره برداری از فاز دوم پروژه توسعه شبکه فیبرنوری کشور ( پروژه ملی نور 2) در نیمه اول سال 98خبر داد.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

تمهيدات ارتباطي براي اربعين؛

اتصال گذرگاههاي مرزي به فيبرنوري/ تعرفه رومينگ عراق تغييري نکرد

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت از اتصال گذرگاههاي مرزي ايران با عراق به شبکه فيبرنوري خبر داد و گفت: تعرفه رومينگ ايران در عراق در ايام اربعين امسال، نسبت به سال گذشته تغييري نکرده است.

ادامه مطلب

ايرانيان نت

پاسخ ایرانیان نت به سؤالات و ابهامات عصر ارتباط

رسانه وزین عصر ارتباط در انتشار مطلبی با عنوان "اپراتوری با کلکسیونی از کارت های زرد و قرمز" درتاریخ 30 اردیبهشت ماه، به شکلی منظم اقدام به نگارش تاریخچه¬ای از ایرانیان نت، طرح چند سؤال، چند انتقاد و بیان ابهامات این نشریه در زمینه اجرای شبکه دسترسی فیبرنوری توسط اپراتور چهارم پرداخته و در بخش پایانی، نگرانی این رسانه را از « تکرار یک تجربه تکراری» به وضوح بیان کرده است.

ادامه مطلب

آذري جهرمي

معاون وزير ارتباطات:

اتصال 170 شهر به شبکه فيبرنوري در اولويت دولت است

معاون وزير و مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: تا پايان دولت يازدهم، برنامه اتصال 170 شهر به شبکه فيبرنوري عملياتي و نهايي مي شود.

ادامه مطلب

باندپهن

معاون شرکت زیرساخت:

پروژه اوج جهت ارتقاء ظرفیت انتقال کشور اجرایی می‌شود

پروژه اوج که با استفاده از تکنولوژی روز و قابلیت توسعه‌پذیری بالا به منظور برقراری ارتباطات بین‌الملل در شرکت زیرساخت اجرا می‌شود، امکان تأمین بستری مطمئن جهت انتقال ترافیک کشورهای همسایه و ارتقاء ظرفیت ترانزیت را فراهم می‌کند.

ادامه مطلب

ايرانيان نت

فروش سهام از اختیارات مجمع سهامداران شرکت است

مهندس باقری چناری مدیرعامل شرکت ایرانیان نت درخصوص فروش سهام شرکت ایرانیان نت گفت : فروش سهام از اختیارات مجمع سهامداران شرکت است و در این باره سهامداران باید اظهارنظر کنند.

ادامه مطلب

فيبرنوري

فیبر نوری با تذکر توسعه نمی‌یابد

پروانه اتصال فیبرنوری به منازل در دی ماه سال 91صادر شد و براساس آن این اپراتور باید بعد از 24 ماه و در پایان سال 93 حداقل یک میلیون پورت منصوبه درشهرهای با اولویت اول شامل تهران ، کرج ، مشهد، قم ، اصفهان، شیراز و تبریز داشته باشد اما شواهد نشان می‌دهد که این پروژه کماکان عملیاتی نشده است.

ادامه مطلب

فيبرنوري

سال ديگر منازل به فيبرنوري متصل خواهند شد

تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم تا پايان سال 94 يک ميليون پورت در 7 شهر واگذار کنيم». اين، خبري است که محسن باقري چناري به عنوان مدير عامل جديد اپراتور چهارم در پاسخ به روند پيشرفت اپراتور چهارم (شرکت ايرانيان‌نت) به خبرنگار ايران مي‌دهد.

ادامه مطلب

باقري

مدیرعامل اپراتور چهارم :

اجرای شبکه فیبرنوری الزامی برای بهره مندی از فضای بی انتهای مجازی است

باقری چناری مدیرعامل جدید اپراتور چهارم درمراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قدیم اپراتور چهارم، ضمن ابراز امیدواری برای ایجاد شبکه فیبرنوری ( FTTx ) براساس پروانه صادره از سوی رگولاتوری، از سیاستگذاران حوزه ارتباطات کشور خواست، ماموریت اپراتور چهارم را ماموریتی ملی تلقی کنند و با حمایت های قانونی از این پروژه مهم ملی، جبران عقب ماندگی های دیجیتالی کشور را سرعت بخشند.

ادامه مطلب

رحماندوست

وظيفه اپراتور چهارم، تامين نياز ارتباطي جامعه قرن بيست ويکم است

شبکه فيبرنوري تنها فناوري ارتباطي کارآمد با پهناي باند کافي و هزينه مناسب در قرن بيست و يکم است که بايد دريک بازه زماني مناسب به خانه ها ،سازمانهاو مراکز اداري و تجاري کشيده شود.

ادامه مطلب