جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
فيروزآبادي
تله کام

نمایشگاه تلکام پلاس با حضور فیروزآبادی افتتاح شد

نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام 2019 )، صبح امروز با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی، گشایش یافت.

ادامه مطلب

همايش

همايش ملي فضاي مجازي پاک برگزار شد

وقتي توئيتر فيلتر است چرا مسوولان از آن استفاده مي‌کنند؟

همايش ملي فضاي مجازي پاک با محوريت صيانت و توسعه در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد.

ادامه مطلب

ابوالحسن فيروزآبادي

هويت در فضاي مجازي شفاف مي‌شود

دبير شوراي عالي فضاي مجازي گفت: براي برطرف کردن نيازمندي‌هاي هويتي مردم در فضاي مجازي، موضوع شفاف‌سازي هويت در اين فضا را در شوراي عالي فضاي مجازي در دستور کار قرار داده‌ايم.

ادامه مطلب

فيروز آبادي - شوراي عالي فضاي مجازي

تمديد مهلت نسخه‌هاي فارسي تلگرام تا آذرماه

رئيس مرکز ملي فضاي مجازي با اشاره به ادامه‌دار شدن فعاليت نسخه‌هاي فارسي تلگرام گفت: در دوره گذار از تلگرام پيام‌رسان‌هاي داخلي، ما به نسخه‌هاي فارسي تلگرام تا شهريورماه مهلت داده بوديم اما به‌دليل شرايط موجود اين مهلت تا پايان آذرماه تمديد شد.

ادامه مطلب

هاديان

واکنش روابط عمومي وزارت ارتباطات به ظهارات فيروزآبادي دربرنامه «10و10دقيقه»

رييس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، در واکنش به اظهارات دبير شوراي عالي فضاي مجازي با بيان اينکه مطابق قانون به جمع بندي و راي مرکز ملي فضاي مجازي عمل خواهيم کرد، گفت: وزارت ارتباطات همواره بر هماهنگي با مرکز ملي فضاي مجازي و نظارت مستمر اين نهاد ملي تاکيد داشته است و براي انجام دقيق اقداماتي که در چارچوب قانون به اين وزارتخانه ابلاغ مي‌شود تلاش کرده و مي‌کند.

ادامه مطلب

فيروزآبادي

50درصد استفاده از پیام رسان های باید از طریق شبکه های داخلی باشد

رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: تصمیم گرفته شده است که باید 50درصد استفاده از پیام رسان ها باید از طریق شبکه های داخلی باشد.

ادامه مطلب

فيروزآبادي

دبير شوراي عالي فضاي مجازي:

ارزهاي مجازي در ايران قانوني مي‌شوند

دبير شوراي عالي فضاي مجازي گفت: احتمالا ارزهاي مجازي در ايران باز خواهند شد اما درباره اينکه چه ارزي باز شود هنوز تصميم‌گيري نشده است.

ادامه مطلب

فيروزآبادي - شورايعالي فضاي مجازي

ماجراي وجود باگ در پيام‌ رسان‌ها و خروج 50 ميليارد دلار ارز از کشور

دبير شوراي عالي فضاي مجازي با اشاره به اينکه تکنولوژي پردازش پيشرفته در حال جايگزيني تکنولوژي‌هاي جديد است، پيش‌بيني کرده که پول‌هاي مجازي عمر 10 ساله دارند و در اين مدت چيزي حدود 50 ميليارد دلار از کشور خارج مي‌شود.

ادامه مطلب

شوراي عالي فضاي مجازي - ابولحسن فيروزآبادي

دبير شوراي عالي فضاي مجازي خبر داد

شبه‌ رسانه‌هاي ثبت نشده در ارشاد غيرقانوني تلقي مي‌شوند

دبير شوراي عالي فضاي مجازي با اشاره به لزوم شفاف‌سازي فعاليت‌هاي شبه رسانه‌ها در فضاي مجازي در آستانه انتخابات گفت: در دو روز اول آغاز ساماندهي 700 شبه رسانه اطلاعات خود را در ارشاد ثبت کرده‌اند و در صورت عدم ثبت اطلاعات غيرقانوني تلقي مي‌شوند.

ادامه مطلب

ابوالحسن فيروزآبادي

دبیر شورای عالی فضای مجازی اعلام کرد

صاحبان کانال‌ در شبکه‌های اجتماعی شناسایی می‌شوند

دبیر شورای عالی فضای مجازی با تاکید بر افزایش مسئولیت پذیری و شفاف بودن ارتباطات در شبکه ملی اطلاعات از شناسایی و ثبت مشخصات صاحبان کانال ها وخدمات مشابه در شبکه های اجتماعی که مخاطبانی بیش از5000عضو و یا دنبال کننده دارند ظرف مدت یک ماه در سامانه تعیین شده از سوی وزارت ارشاد اسلامی با توجه به اثرات اجتماعی آنها در کشور خبر داد.

ادامه مطلب