شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
محتوا
فيضي

مدیرعامل مخابرات ایران:

تولید محتوا مهمترین چالش توسعه فضای تبادل اطلاعات است

یکی از علل فراهم نبودن فضای تبادل اطلاعات در کشور و توسعه بیشتر فضای ارتباطی به مشکلات تولید محتوا و نظارت بر آن بر می‌گردد.

ادامه مطلب

فيضي

مدیرعامل مخابرات ایران:

توسعه محتوای الکترونیکی در ایران بلاتکلیف رها شده است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تولید نشدن محتوا و کاربرد آن در نظام اداری و سازمانی را مهمترین نقطه ‌ضعف ایران در توسعه فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت: تولید و توسعه محتوای الکترونیکی در ایران بلاتکلیف و بدون متولی رها شده است.

ادامه مطلب

فيضي

پروژه ACS هنوز منتظر تامین محتواست

با اجرایی شدن پروژه‌ ACS یعنی ارایه خدمات ارتباطی پیشرفته، درصورت تامین محتوا ازسوی مراجع ذیربط، امکان استفاده از منابع چندرسانه‌ای درخواستی شامل صوت و تصویربا کیفیت مطلوب در گیرنده‌های تلویزیونی، همزمان با استفاده از تلفن برای کاربران فراهم خواهد شد،

ادامه مطلب

فيضي

مدیرعامل مخابرات ایران:

صداوسیما محتوا بدهد، تلویزیون اینترنتی راه اندازی می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مورد آخرین وضعیت راه اندازی تلویزیون اینترنتی در کشور گفت: این پروژه از لحاظ فنی آماده بهره برداری و عرضه عمومی است، اما نیازمند مشارکت سازمان صدا و سیما برای تامین محتوا است.

ادامه مطلب

زارعيان

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران:

نهایی شدن پروژه ACS معطل هماهنگی با تولیدکنندگان محتوا است

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران پروژه ACS از نظر فنی آماده است و اگر بتوانیم به لحاظ تامین محتوا با صدا و سیما و دیگر تولید کنندگان محتوا به نتیجه برسیم این موضوع تا پایان امسال به نتیجه خواهد رسید.

ادامه مطلب

صادق زاده

رییس سابق کمیته مخابرات مجلس:

تولید محتوا یکی از الزامات اینترنت پاک است

به گفته رییس سابق کمیته مخابرات مجلس، برای رسیدن به ایده اینترنت پاک باید علاوه بر استفاده از مکانیزم فیلترینگ، در زمینه تولید محتوای مناسب در این شبکه فعال باشیم.

ادامه مطلب