یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
مديرعامل-زيرساخت
اينترنت - شبکه جهاني - زيرساخت ارتباطي

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت:

هيچ وقت هيچ شبکه اي ميزان شکايت هايش به صفر نمي رسد

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت ايران مي گويد: زنجيره اپراتوري، فراهم بودن زيرساخت ها و ارايه دهنده سرويس اثرگذارترين عوامل بر کيفيت اينترنت و خوب يا بد بودن آن است.و دراين چرخه هيچ وقت شکايت ها به صفر نمي رسد.

ادامه مطلب

جهرمي

روایت معاون وزیر ارتباطات از داستان فیلترینگ

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: این شرکت همانند گذشته در حوزه فیلترینگ خود را به اجرای دستورات کارگروه مربوطه و قوه قضاییه ملزم می‌داند.

ادامه مطلب

جهرمي

معاون وزير ارتباطات اعلام کرد

راهکار کاهش تاثيرات مخرب اختلال اينترنت تهران

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت با اشاره به تغيير استراتژي اين شرکت در راستاي شفاف‌سازي و انتشار کيفيت شبکه، راه‌اندازي مراکز تبادل ترافيک و تمرکززدايي را در کاهش تاثيرات مخرب اختلال اينترنت تهران موثر دانست و کيفيت را از مولفه‌هاي لازم به عنوان پيشران در تامين محتواي اينترنت اعلام کرد.

ادامه مطلب

آذري جهرمي

با حکم وزیر ارتباطات/

مدیر عامل زیرساخت رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات شد

با توجه به لزوم برنامه‌ریزی درازمدت برای تأمین ارتباطات و زیرساخت های مخابراتی لازم جهت ارائه خدمات با کیفیت مناسب به زائران اربعین حسینی، محمد جواد آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات مامور تشکیل کارگروه ارتقاء کیفیت ارتباطی عتبات عالیات شد.

ادامه مطلب

رسول سراييان

مدیر عامل مخابرات ایران:

امیدواریم تعامل جهرمی با اپراتورها منجر به توسعه شبکه ملی باند پهن کشور شود

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به مدیریت آذری جهرمی در شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: استفاده از جوان‌ها در پست‌های اجرایی بزرگترین سرمایه مملکت است.

ادامه مطلب

کابل - باند پهن - شبکه

وعده خوش مدیرعامل جدید زیرساخت به کاربران اینترنت

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: وزیر ارتباطات دستوری مبنی بر کاهش نرخ قیمت پهنای باند داده است و از این حیث فکر می‌کنم ظرف کمتر از یک ماه آینده کاهش نرخ ملموسی در شبکه بین‌استانی زیرساخت داشته باشیم.

ادامه مطلب

محمود خسروي

با درخواست بازنشستگی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت زیرساخت موافقت شد

در پی درخواست مهندس خسروی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت زیرساخت در خصوص صدور حکم بازنشستگی، دکتر واعظی وزیر ارتباطات با درخواست ایشان و صدور حکم بازنشستگی موافقت کرد

ادامه مطلب

خسروي

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت عنوان کرد

پیشرفت در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی به اندازه چندین سال قبل

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: در مدت یکسال گذشته، به اندازه چندین سال قبل در توسعه زیرساخت‌های مخابراتی پیشرفت کرده‌ایم، ولی نیاز به پیشرفت بیشتر است؛ به طوریکه در برخی بخش‌ها باید تا 20 برابر امکانات را افزایش دهیم.

ادامه مطلب

خسروي

مدیرعامل زیرساخت:

ظرفیت اینترنت بین‌الملل کشور از 32 به 500 گیگابایت افزایش می‌یابد

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: تراتزیت ارتباطات بین‌الملل در سال 90 افزایش یافت. براین اساس توسعه ظرفیت اینترنت بین‌الملل کشورمان از 32 گیگا بایت به 500 گیگا بایت افزایش خواهد یافت.

ادامه مطلب

خسروي

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت خبر داد:

40 ميليارد تومان براي ايجاد ديتاسنتر در کشور هزينه شد

تمامي مراکز داده در کشور به پشتيباني در حوزه اطلاعات نياز دارند که مرکز داده ملي با صرف 40 ميليارد تومان هزينه اين رسالت را برعهده خواهد گرفت.

ادامه مطلب