شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
مشکل-اينترنت
اينترنت

وضعیت اینترنت بهتر می‌شود؟

کلافگی کاربران اینترنت و پاسکاری مشکلات

گلایه و شکایت برخی کاربران از وضعیت اینترنت داستانی است که در ایران قدمتی چندین ساله دارد و در تمام این سالها همواره توپ این مشکل در زمین شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت‌های ارائه کننده اینترنت پاسکاری شده است تا جایی که شاید اکنون هیچ کاربر و کارشناسی نتواند با قطعیت بگوید مشکل اصلی کجاست.

ادامه مطلب

اينترنت

بزرگ‌ترین مشکل اینترنت کشور

یک کارشناس در رابطه با بزرگترین مشکل اینترنت کشور گفت: در حال حاضر بزرگترین مشکل اینترنت کشور کمبود پهنای باند و کندی سرعت اینترنت بوده که طی چند ماه گذشته کاهش پیدا کرده است.

ادامه مطلب

اينترنت

یک کارشناس مطرح کرد

علت دقیق سرعت‌ پایین اینترنت را نمی‌دانیم

یک کارشناس فناوری اطلاعات در رابطه با وضعیت سرعت اینترنت کشور گفت: من فکر می‌کنم وضعیت اینترنت در کشور بسیار ضعیف و مشکل‌دار است.

ادامه مطلب

خدايي

مديرکل روابط عمومي شرکت ارتباطات زيرساخت:

مشکل اينترنت از زيرساخت نيست

شايد برخي از شرکت‌ها پهناي باند خود را در هنگام ارايه به کاربر نهايي کاهش داده باشند و شايد دلايل ديگري براي افت سرعت اينترنت در کشور وجود داشته باشد.

ادامه مطلب

اينترنت

مشکل اینترنت کمبود پهنای باند است نه کم‌فروشی

کم‌فروشی به نوعی که از سوی دولت مطرح می‌شود مشکل اصلی اینترنت کشور نیست بلکه مشکل اصلی کمبود پهنای باند در اختیار شرکت های اینترنتی علیرغم افزایش روزانه کاربران اینترنت و نیاز آنها به پهنای باند است که به میزان کافی در اختیار ایشان قرار نمی‌گیرد.

ادامه مطلب

دکترسليماني

مسئولان پاسخگو باشند

اختلال در کسب و کار مردم با مشکل اينترنت

رئيس کميته فناوريهاي نوين مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه اختلالات چند روز گذشته شبکه اينترنت کشور، کسب و کار مردم را مختل کرده است گفت: به عنوان نمايندگان مردم، از مسئولان درخواست پاسخگويي در زمينه اين معضل به وجود آمده را داريم.

ادامه مطلب

وزير ارتباطات

نظر وزیر ارتباطات درباره سرعت اینترنت:

شاید در توزیع اینترنت مشکل داریم

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات درباره کاهش سرعت اینترنت معتقد است: ‌شاید در توزیع اینترنت مشکلاتی داریم.

ادامه مطلب