شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مديرکل روابط عمومي شرکت ارتباطات زيرساخت:

مشکل اينترنت از زيرساخت نيست

خدايي

دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵:۰۰


شايد برخي از شرکت‌ها پهناي باند خود را در هنگام ارايه به کاربر نهايي کاهش داده باشند و شايد دلايل ديگري براي افت سرعت اينترنت در کشور وجود داشته باشد.

وايمکس نيوز- مهدي خدايي با بيان اين مطلب گفت: در بخش اينترنت و توزيع و کنترل آن يک زنجيره وجود دارد که شرکت زيرساخت تنها يکي از حلقه‌هاي آن است اين در حالي است که اختلال در اين چند وقت اخير مربوط به حوزه ما نيست و شايد دليل آن در بخش‌هاي ديگري از کشور باشد.وي افزود: ارايه پهناي باند و سرعت اينترنت در حال حاضر از سوي شرکت زيرساخت بدون هيچ مشکلي به شرکت‌هايي که درخواست داده‌اند، انجام مي‌شود.وي افزود: ما در شبکه خودمان هيچ مشکلي نداريم و مشکل‌‌هاي اين چند وقت اخير مربوط به جاهاي ديگر است که بايد در آنجا پرس و جو کنيم.
خدايي گفت: اگر اختلال مربوط به شبکه زيرساخت بود کل اينترنت کشور قطع مي‌شد ولي ما در شبکه خود و توزيع پهناي باند و سرعت اينترنت در حال حاضر هيچ مشکلي نداريم و شما بايد بدنبال حلقه‌هاي ديگر اين زنجيره باشيد.
گفتني است کاهش سرعت اينترنت در هفته‌هاي اخير به معضلي شديد براي کاربران اينترنت تبديل شده است اين در حالي است که مسوولان اين امر ضمن تکذيب هرگونه مشکل در ارايه سرعت اينترنت به هر نحوي سعي در آرام نشان دادن اوضاع دارند و مديران روابط عمومي ‌شرکت‌ها و سازمان‌هاي مربوطه سعي در اظهار بي‌اطلاعي و پاس‌کاري بين همکاران خود دارند.

منبع : 90ict

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو