سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
نسترن-محسني
نسترن محسني

معاون رگولاتوری خبر داد:

باند فركانسي ۳۵۰۰ مگاهرتز براي توسعه ۵G از طريق مزايده واگذار مي‌شود

معاون امور راديويي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از واگذاري باند فركانسي ۳۵۰۰ مگاهرتز براي توسعه شبكه ۵G در ايران از طريق مزايده خبر داد.

ادامه مطلب

نسترن محسني

محسنی، معاون امور رادیویی رگولاتوری:

تحقق 5G، منوط به آزادسازی باندهای 700و 800توسط صدا‌وسیما

معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تأکید کرد که برای راه‌اندازی و توسعه 5G به‌عنوان بستر اصلی تحقق فناوری‌های نوین نظیر IOT ؛ ارائه سرویس‌های باقابلیت و اطمینان بالا و تأخیر بسیار پایین (URLL Communications) و همچنین در راستای تحول دیجیتال (Digitalization) در کشور؛ به باندهای فرکانسی 700 و 800 مگاهرتز به‌عنوان راهکار مطلوب در تأمین پوشش سراسری در کشور، نیازمندیم.

ادامه مطلب

نسترن محسني

معاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات خبر داد

تدوين پيش‌نويس آزادسازي تعرفه خدمات بازارهاي همراه

معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از تدوين پيش‌نويس آزادسازي تعرفه خدمات بازارهاي همراه و ثابت خبر داد و گفت: اين پيش‌نويس در صف طرح در کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات قرار دارد تا درصورت تاييد کميسيون به اجرا درآيد.

ادامه مطلب

نسترن محسني

معاون رگولاتوري خبر داد؛

اعطاي يارانه به اپراتورها براي ايجاد زيرساختهاي ارتباطي

معاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات گفت: براي شرکتهاي خواهان ادامه فعاليت در عرصه شبکه و متعهد به ايجاد زيرساختها و شبکه‌سازي، سياستهاي مشوقانه‌ و يارانه دهي غيرمستقيم درنظر گرفته شده است.

ادامه مطلب

نسترن محسني

در راستاي رويکرد وزارت ارتباطات در استفاده از بانوان متخصص

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در حکمي مهندس نسترن محسني را به عنوان سرپرست معاونت بررسي‌هاي فني و صدور پروانه اين سازمان منصوب کرد.

ادامه مطلب