یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
همايش
وزارت ارتباطات

با ابلاغ جهرمي؛

برگزاري همايش در وزارت ارتباطات ممنوع شد

وزير ارتباطات اعلام کرد که از اين تاريخ به بعد براي صرفه جويي در هزينه ها، برگزاري همايش ها در وزارت اطلاعات و شرکت هاي تابعه ممنوع است.

ادامه مطلب

جهرمي

همايش کودک و نوجوان در فضاي مجازي در هفته کودک برگزار مي شود

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در بازديد دوباره از نمايشگاه تلکام از برگزاري همايش کودک و نوجوان در فضاي مجازي با حضور پلتفرم هاي فعال در اين حوزه براي ترويج آنها در ميان مردم خبر داد.

ادامه مطلب

جستجو - تحقيق

اولین همایش جویشگر بومی در تهران برگزار می شود

اولین همایش جویشگر بومی با حضور مسئولان، متخصصین و صاحبنظران، دانشگاهیان، مراکز تحقیقاتی و صنعتی و مدیران فناوری اطلاعات کشور در روزهای 27 و 28 بهمن ماه در محل پژوهشگاه ارتباطات برگزار می شود.

ادامه مطلب

اينترنت

در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی «امنیت، کیفیت و زیرساخت فناوری اطلاعات»

نخستین همایش ملی «امنیت، کیفیت و زیرساخت فناوری اطلاعات»، ۱۲ مهرماه امسال در پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

شهرهوشمند

همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری پایان یافت

همایش دو روزه زیرساخت و فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر هوشمند با برگزاری 10 پنل ، 20 مقاله و 12 کارگاه آموزشی درطول دو روز میزبانی متخصصان حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات کشور با قرائت بیانیه پایانی توسط سهیل مظلوم در برج میلاد پایان یافت.

ادامه مطلب

همايش

وزیر ارتباطات درباره الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت سخنرانی می کند

همایش گفتگوهای راهبردی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با سخنرانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

ادامه مطلب

موبايل

همایش برنامه نویسان موبایلی کشور برگزار شد

سرپرست خدمات ارزش افزوده همراه اول گفت: ساده سازی گسترش و توسعه خدمات ارزش افزوده برروی تلفن همراه یکی از اولویت‌های فضای ارتباطی کشور است.

ادامه مطلب

اينترنت

با همکاری جهاد دانشگاهی

همایش فناوری‌های نوین در شبکه‌های کامپیوتری برگزار می‌شود

این همایش در 3 محور انتقال همزمان اطلاعات و صدا و تصویر، امنیت اطلاعات و معماری‌های مرکز داده برگزار می‌شود. با همکاری مرکز علمی جهاد دانشگاهی کشور، مقالات پذیرفته شده در پایگاه SID.ir نمایه‌سازی شود.

ادامه مطلب

شهر هوشمند

زیرساخت، ایرانیان نت وبخش خصوصی برگزار می کنند

همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمند

گروهی از فعالان حوزه ITوICT کشور با حمایت شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت ایرانیان نت، اندیشمندان و فعالان حوزه IT و ICT کشور را برای مشارکت در همایش زیرساخت و فرصت های سرمایه گذاری شهر هوشمندکه درتاریخ 15 و 16 شهریورماه 94 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می گردد فراخواندند.

ادامه مطلب

اينترنت

اولین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار میشود

اولین همایش ملی خدمات عمومی الزامی ارتباطات و فناوری اطلاعات (USO)، با حضور متخصصان و برنامه ریزان این حوزه در مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

ادامه مطلب