شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
وزارت-ارتباطات-و-فناوري-اطلاعات
شهيد احمد حاتمي

ديدار مديران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با خانواده شهيد احمد حاتمي

جمعي از مديران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و پژوهشگاه فضايي ايران با حضور در منزل شهيد احمد حاتمي، از خانواده اين شهيد تجليل کردند.

ادامه مطلب

ict

عملکرد 100 روزه اول وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در دولت دوازدهم

عملکرد 100 روزه اول وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم با سر فصل هاي چون «اقدامات سريع در برقراري ارتباط مناطق زلزله کرمانشاه»، «افزايش ظرفيت ترانزيت بين الملل» و «توسعه بانکداري الکترونيکي در 1000 روستاي فاقد امکان» منتشر شد.

ادامه مطلب

وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات

امضای چند تفاهم نامه درحوزه پدافند غیر عامل

همزمان با شروع هفته پدافند غیرعامل در کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با برگزاری همایشی از سامانه نظارت ابری پادویش و تمبر این هفته، رونمایی کرد.

ادامه مطلب

انتصاب

معاون دفتر بررسي هاي اقتصادي وزارت ارتباطات منصوب شد

معاون دفتر بررسي هاي اقتصادي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات منصوب شد.

ادامه مطلب

وزارت اطلاعات

تحقق اقتصاد مقاومتي در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات

ايجاد شبکه ارتباطي اصلي مستقل و بومي توانا، ساخت و تامين بومي ماهواره، انتقال سينگال‌رساني صدا و سيما از ماهواره به سطح زمين و ايجاد جويشگر بومي، پروژه‌هايي است که در حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات انجام شده است.

ادامه مطلب

ديجيتال - زباله - رايانه

تدبیر وزارت ارتباطات برای زباله‌های الکترونیک

برخی اخبار حاکی از تولید بیش از 500 هزار تن پسماندهای الکترونیک در کشور است با این حال به نظر می‌رسد در این زمینه اقدامی جدی برای بازیافت این مواد صورت نگرفته است.

ادامه مطلب

واعظي

وزارت ارتباطات از عملکرد 30 ماهه اش رونمایی کرد

خبرگزاری رسمی دولت، ایرنا، دیروز گزارش داد که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در 30 ماهگی فعالیت دولت، 30 دستاورد مهم این بخش را منتشر کرد که مهمترین آن رسیدن ظرفیت پهنای باند داخل به چهار هزار گیگابیت برثانیه است.

ادامه مطلب

دستگيري - دستبند

بازداشت دلال؛ زلزله در زیرساخت

بازداشت دلال؛ زلزله در زیرساخت

پس از دستگیری امیرمنصور آریا که از بانک های کشور اختلاس کرده بود و ب.ز دلال بزرگ نفتی، سریال کشف فساد و دستگیری ها به حوزه ICT هم رسید.

ادامه مطلب

پژوهشگاه فضايي

اساسنامه پژوهشگاه فضایی ایران ابلاغ شد

اساسنامه اصلاحی پژوهشگاه فضایی ایران که به تصویب شورای گسترش آموزش عالی رسیده است، در ۲۹ دی سال‌جاری از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شد.

ادامه مطلب

شبکه هاي اجتماعي - فناوري

دکتر دوايي اشاره کرد:

ارتباطات اجتماعي جزء پيچيده‌ترين علوم بشري است

معاون فناوري و نوآوري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، در يازدهمين سمپوزيوم بين المللي روابط عمومي، ارتباطات اجتماعي را جزء پيچيده‌ترين علوم بشري عنوان کرد و افزود: ديناميک ناشناخته و تصادفي اين فضا نيازمند توجه به اين پيچيدگي‌ها در حوزه مهندسي و رياضي در کنار علوم انساني است تا به اهداف پيش بيني شده دست يافت.

ادامه مطلب