دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
پست
پست

مدیرعامل شرکت ملی پست:

پست می‌تواند به زیرساخت دیجیتال کشور تبدیل شود

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به راه‌اندازی نخستین «پست، موزه و مدرسه»، اظهار کرد: فضای آموزشی اختصاص‌یافته در این مجموعه، می‌تواند در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار گرفته و پست را به زیرساخت دیجیتال تبدیل کند.

ادامه مطلب

سبحانی فر

رمضانعلی سبحانی‌فر به عنوان مدیرعامل شرکت ملی پست مصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی رمضانعلی سبحانی فر را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

ادامه مطلب

پست

از اول شهريور ماه انجام مي‌شود

ممنوعيت دريافت وجه نقد در دفاتر پستي

دريافت وجه نقد در کليه دفاتر و باجه‌هاي شهري پست از اول شهريور ممنوع شد.

ادامه مطلب

پست

مديرعامل شرکت پست تاکيد کرد

راه اندازي نرم‌افزار جامع موبايلي خدمات پستي

مديرعامل شرکت ملي پست با تاکيد بر ايجاد و راه‌اندازي نرم‌افزار جامع موبايلي از خدمات پستي، گفت: براساس دستورالعمل موجود، ايجاد ميز خدمت با توجه به سه محور فيزيکي، ارايه اطلاعات و خدمات الکترونيکي بايد در دستور کار قرار گيرد.

ادامه مطلب

پست

دو شرکت خصوصی به "پست" می‌آیند

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران از صدور مجوز دو شرکت خصوصی برای فعالیت در این شرکت خبر داد.

ادامه مطلب

ict بين الملل

در ديدار وزراي ارتباطات ايران و ترکيه صورت گرفت:

تاکيد به توسعه همکاري در حوزه هاي فضايي، پست، رگولاتوري و ترانزيت ديتا

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در ديدار وزير ارتباطات ترکيه به وجود زمينه هاي همکاري در حوزه هاي فضايي، پست، رگولاتوري و ترانزيت ديتا بين دو کشور ايران و ترکيه تاکيد کرد.

ادامه مطلب

وزير ارتباطات

وزير ارتباطات از پستچي هاي سراسر کشور تقدير کرد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در مراسم روز جهاني پست ضمن تقدير از پستچي هاي سراسر کشور گفت: حوزه پست حوزه اي است که در زندگي مردم موثر است و اميدواريم با فعال سازي ظرفيت بخش خصوصي و ارايه خدمات نوين و گسترش آنها در سال آينده، حجم بازار پستي کشور حداقل دو برابرشود.

ادامه مطلب

پست

پست اين بسته‌ها ممنوع است!

مروري بر مقررات پستي گوياي آن است که طبق قانون در کشورهاي مختلف ليستي به عنوان ممنوعات پستي اعلام شده و ارسال پستي اين موارد غيرممکن و ممنوع خواهد بود.

ادامه مطلب

پست

مدیر عامل پست:

باجه‌های قبول پستی آینده روشنی ندارند

مدیرعامل پست با بیان اینکه برقراری تعادل درآمد و هزینه باید با جدیت دنبال گردد، گفت: مدیریت بهینه هزینه‌ها مسایل و مشکلات مجموعه را به طور چشمگیری مرتفع خواهد نمود.

ادامه مطلب

پست - بازار -

مدیرعامل پست پاسخ داد

چرا پست به فکر تغییر در نحوه کسب و کار افتاد؟

مدیرعامل شرکت پست گفت: اینکه چرا پست به فکر تغییر در نحوه کسب و کار خود افتاده به دلیل آن است که این شرکت نقشی به مراتب مهم‌تر از یک واسطه صرف با مردم دارد، بنابراین برای ایفای وظایف مهم‌تر باید روش کسب و کار خود را تغییر داده و در قالب یک سازمان تجاری به کار خود ادامه دهد.

ادامه مطلب