سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

رمضانعلی سبحانی‌فر به عنوان مدیرعامل شرکت ملی پست مصوب شد

سبحانی فر

سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴:۰۰


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی رمضانعلی سبحانی فر را به عنوان معاون وزیر، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

تیک نیوز- محمدجواد آذری جهرمی با صدور حکمی، رمضان‌علی سبحانی‌فر را به سمت معاون وزیر، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران منصوب کرد.

متن کامل حکم وزیر ارتباطات به این شرح است:

جناب آقای رمضان‌علی سبحانی‌فر

با استناد به ماده مواد (۱۱ و ۱۰ ) اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و پستی، جناب‌عالی را به مدت دو سال به سمت معاون وزیر و رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به قادر متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی و با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق و موید باشید.

همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند حسین نعمتی، مدیرعامل سابق شرکت ملی پست، او را به سمت مشاورز وزیر منصوب کرد.

سبحانی‌فر، ۲۰ سال سابقه خدمت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هشت سال عضویت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و ریاست کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو