چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
پيامک
اپراتورهاي مجازي

سهم اپراتورهاي تلفن همراه از پيامک‌هاي تبليغاتي مزاحم

به‌گفته مديرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوري، در در نيمه اول دي ماه، ?? هزار و ??? سيم‌کارت ارسال‌کننده پيامک تبليغاتي مزاحم مسدود شده که سهم هريک از سيم‌کارت‌هاي اپراتورهاي تلفن همراه در ارسال پيامک تبليغاتي مزاحم متفاوت است.

ادامه مطلب

مجيدحقي

ارسال پیامک انبوه ممنوع شد

محدودیت ارسال 500 پیامک در شبانه‌روز از امروز

معاون رگولاتوری گفت: براساس مصوبه 21شورای عالی فضای مجازی و آئین‌نامه‌های مربوط به آن که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده، ارسال پیامک انبوه ممنوع است.

ادامه مطلب

ارسال پيامک

ارسال هر پيامک چقدر هزينه دارد؟

ارسال پيامک در هر يک از اپراتورهاي تلفن همراه هزينه‌هاي متفاوتي دارد و با استفاده از سيم‌کارت‌هاي دائمي و اعتباري، از حداقل ?? ريال تا حداکثر ??? ريال را شامل مي‌شود.

ادامه مطلب

پيامک

پیامک‌های بین‌المللی و هزینه‌ گزافی که می‌تراشند

در حالی که برقراری تماس مجدد با تماس‌های بین‌المللی ناشناس می‌تواند هزینه‌های بسیاری برای مشترکان داشته باشد، اخیراً بدافزاری یافت شده که به ارسال پیامک‌های بین‌المللی ناخواسته اقدام می‌کند و هزینه‌های بسیاری را برای مشترکان و خصوصاً کسانی که دارای خطوط دائمی هستند، می‌تراشد.

ادامه مطلب

فلش

ارسال پيامک فلش در هر شکل ممنوع است

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري گفت: ارسال پيامک فلش به هر نوع محتوا از پارسال ممنوع شده است و در صورت مشاهده با اپراتور برخورد مي شود.

ادامه مطلب

پيامک

سامانه مديريت پيامک‌هاي تبليغاتي توسط مشترک راه‌اندازي شد

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري از ايجاد سامانه مديريت دريافت خدمات ارزش افزوده و پيامکهاي انبوه در اپراتورهاي تلفن همراه کشور خبر داد.

ادامه مطلب

فارسي

پیامک ها وپیام های خود را به فارسی بنویسید

در چند سال اخیر سهم زبان فارسی در وب با افزایش دو برابری به 1.8درصد رسیده اما موضوع زبان در تحولی که از اتصال اشیاء به هم در دنیا در حال رخ دادن است، کنار گذاشته می‌شود و برای اینکه از این عرصه عقب نمانیم باید ابزار ترویج زبان فارسی را توسعه دهیم.

ادامه مطلب

پيامک

پیامک 25 ساله شد

25 سال پیش در چنین روزهایی یکی از کارآمدترین ابزار ارتباطی دنیا متولد شد، این ابزار که پیامک نام دارد در سوم دسامبر 1992 از راه رسید.

ادامه مطلب

پيامک

تلفن ثابت هم پیامک می‌فرستد؟

شاید اگر برای شما پیامکی ارسال ‌شود که پیش‌شماره تلفن ثابت را دارد تعجب کنید، اما سرویس پیام کوتاه تلفن ثابت مدت زیادی است که راه‌اندازی شده و امکان تبادل تلفن ثابت با شبکه سیار را ممکن ساخته است.

ادامه مطلب

تماس و پيامک در طول پرواز

تماس و پیامک در طول پرواز چند؟

اگرچه بخش اعظم استفاده از سرویس رومینگ بین‌المللی، مختص حضور در کشورهای خارجی است، اما گاهی ممکن است در شرایط اضطرار و پیش از رسیدن به مقصد سفر، در طول پرواز به برقراری ارتباط نیازمند شوید؛ در آن صورت می‌توانید از رومینگ پرواز اپراتورهای همراه استفاده کنید.

ادامه مطلب