یکشنبه ۴ آذر ۱۴۰۳

سامانه مديريت پيامک‌هاي تبليغاتي توسط مشترک راه‌اندازي شد

پيامک

سه شنبه ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸:۰۰


معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوري از ايجاد سامانه مديريت دريافت خدمات ارزش افزوده و پيامکهاي انبوه در اپراتورهاي تلفن همراه کشور خبر داد.

وايمکس نيوز- مجيد حقي با اشاره به مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات درباره مقررات حاکم بر ارائه خدمات محتوايي پيامکي گفت: براساس اين مصوبه ارسال هرگونه خدمات پيامکي انبوه اطلاع‌رساني، تبليغاتي و ارزش افزوده، بدون دريافت اجازه قبلي از مشترک ممنوع است. بر همين اساس اپراتورهاي تلفن همراه موظف شدند با همکاري رگولاتوري سامانه‌اي را راه‌اندازي کنند تا مشترک بتواند دريافت پيامکهاي انبوه خود را مديريت کند.

وي افزود: در حال حاضر مشترکان هر سه اپراتور تلفن همراه مي‌توانند با استفاده از اپليکيشن‌هاي مديريت حساب خود و با ورود به منوي مديريت خدمات ارزش افزوده و پيامکهاي تبليغاتي از امکانات اين سامانه استفاده کنند.

حقي دريافت اطلاعات راهنما براي آشنايي مشترکين با انواع پيامکها، مشاهده وضعيت فعلي عضويت در سرويسهاي پيامکي، قطع يا برقراري دريافت پيامکهاي تبليغاتي به تفکيک پيامکهاي مربوط با اپراتور يا ساير پيامکها و عضويت در سرويسهاي قابل ارائه اپراتور براساس دسته‌بندي‌هاي خاص را از امکانات سامانه مديريت پيامکهاي ارزش افزوده و تبليغاتي عنوان کرد.

مينع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو