یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
امنيت
اپل

حفظ امنیت مدیرعامل اپل سالانه ۷۰۰ هزار دلار خرج برمی‌دارد

بر اساس اطلاعاتی که توسط برخی سایت‌های خبری افشا شده،‌ تامین امنیت تیم کوک مدیرعامل اپل سالانه برای این شرکت ۷۰۰ هزار دلار هزینه در بر دارد.

ادامه مطلب

اينترنت

پلیس فتا هشدار داد:

خطر وبگردی با نرم افزارهای پیام رسان/ نرم افزار ضدجاسوسی نصب کنید

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نسبت به نفوذ افراد سودجو و فرصت طلب به گوشی های هوشمند کاربران و وبگردی با نرم افزارهای پیام رسان موبایلی هشدار داد.

ادامه مطلب

رمزگذاري - اينترنت

با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران

دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برپا می‌شود

دومین نمایشگاه امنیت سایبری ایران با حضور شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات مردادماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

هک

هشدار :

بد افزار کی لاگر

سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس فتا فرماندهی استان مازندران به کاربران در خصوص سوء استفاده مجرمان از بدافزار کیلاگر هشدار داد.

ادامه مطلب

امنيت - هک

با سامانه تشخیص نفوذ صورت می گیرد؛

محافظت از خطوط تولیدی کشور در برابر بدافزارها

سیستم تشخیص نفوذ صنعتی با قابلیت محافظت از خطوط تولیدی در سازمان های صنعتی در برابر حملات سایبری تولید و پیاده سازی شد.

ادامه مطلب

اينترنت

بيشتر بدانيد:

نه نکته مهم جهت افزايش امنيت سيستم مجهز به ويندوز

امروزه همه در منازل يا محل کار، به نحوي از اينترنت در امور مختلف مربوط به خود استفاده مي‌کنند. از آنجا که اينترنت يک شبکه خارجي بوده و ما اطلاعات کافي از آن نداريم، مي‌تواند امنيت پاييني داشته و ما را دچار دردسر کند. ما جهت استفاده از اينترنت، سيستم‌هاي خود را از طريق مودم به اينترنت متصل مي‌کنيم. درصورتي‌که کاربران استفاده‌کننده از اينترنت، مسائل امنيتي را به خوبي رعايت نکنند باعث مي‌شود که هکرها با استفاده از اين شبکه به‌راحتي به سيستم‌ها نفوذ کنند، بنابراين بايد به فکر راهکارهايي باشيم تا با استفاده از آنها بتوانيم امنيت سيستم خود را تا حد قابل قبولي تامين کنيم.

ادامه مطلب

مايکروسافت

امکان ترکیب برنامه های کاربردی با ضد بدافزاری در ویندوز 10

ویندوز 10 دارای مکانیزم جدیدی است که به توسعه دهندگان نرم افزار اجازه می دهد تا برنامه های کاربردی خود را با برنامه های ضد بدافزاری که بر روی رایانه کاربر است ترکیب نمایند.

ادامه مطلب

فناوري

در آینده ای نزدیک، سیستم اسکن مغزی جای گذرواژه های تایپی را خواهد گرفت

محققان دانشگاه Binghamton نیویورک به دنبال راه تازه ای هستند که به جای تخصیص گذر واژه های عادی و یا حتی الگوریتم های پیچیده تری نظیر حسگر اثر انگشت یا اسکن شبکیه ی چشم، دسترسی به اطلاعات مهم تنها از طریق اسکن مغزی میسر باشد.

ادامه مطلب

شبکه‌هاي اجتماعي

10 موردی را که نباید در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

امروزه افراد اطلاعات و جزئیات زیادی از زندگی روزمره خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، اما باید محدوده و مرزی برای این به اشتراک‌گذاری در میان خویشاوندان، دوستان و افراد ناشناس مشخص نماییم.

ادامه مطلب

تلفن همراه

توصیه‌هایی برای حفظ امنیت گوشی موبایل

شرکت F-Secure در زمینه حفاظت از گوشی‌های تلفن همراه توصیه هایی منتشر کرده است.

ادامه مطلب