شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
اينترنت-ثابت
مجيدحقي

برترین شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت

در ارزیابی 6 ماهه دوم سال 97 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت‌های شاتل، آسیاتک، رهام داتک، پیشگامان، صبانت، پارس آنلاین، های وب، فن آوا، مخابرات ایران و حلما گستر به ترتیب رتبه‌های یک تا ده را کسب کردند.

ادامه مطلب

اينترنت

راه‌حل مشکلات شرکت‌هاي ارائه‌دهنده اينترنت ثابت

با توجه به عدم برخورداري شرکت‌هاي ارائه‌دهنده اينترنت ثابت از جايگاه موردنظرشان که يکي از دلايلش عدم سرمايه‌گذاري لازم است، مسوولان ارتباطي، راه‌حل را در ادغام اين شرکت‌ها مي‌دانند؛ موضوعي که به سبب توسعه و سرمايه‌گذاري و امکاناتي که تاکنون فراهم کرده اند، به راحتي انجام نمي‌شود.

ادامه مطلب

bts

با ارايه خدمات اشتراکي اپراتور مجازي موبايل و شرکت اينترنتي

استفاده از اينترنت ثابت روي سيم کارت موبايل امکان‌پذير شد

يک اپراتور مجازي تلفن همراه و يک ارايه دهنده اينترنت ثابت براي اولين بار خدمات اشتراکي و ترکيبي سيم کارت تلفن همراه و اينترنت ثابت را ارائه کرده‌اند که کاربر مي‌تواند از اينترنت ثابت خود روي سيم کارت نيز استفاده کند.

ادامه مطلب

تلفن همراه-اينترنت موبايل-اپليکيشن

هشت درصد مشترکان اينترنت ثابت به سمت موبايل ريزش کردند

براساس اظهارات رئيس هيئت مديره يکي از شرکت‌هاي ارتباطات ثابت کشور، به واسطه عدم تعادل تعرفه‌اي در بخش اينترنت ثابت و سيار حدود هشت درصد از مشترکان ثابت در کمتر از يک سال گذشته به سمت شبکه موبايل ريزش کرده‌اند.

ادامه مطلب

محمدجواد آذري جهرمي

تعرفه اينترنت موبايل گران نخواهد شد

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اين که تعرفه اينترنت موبايل گران نخواهد شد، گفت: اينترنت ثابت غيرحجمي مي شود.

ادامه مطلب

اينترنت - واي فاي عمومي - اينترنت شهري

گراني 60 درصدي اينترنت ثابت از بيخ گوش کاربران گذشت

اکنون کاربر ADSL حدود 100 گيگ ترافيک خارجي را 100 هزار تومان مي‌خرد که با تعرفه‌‌‌هاي جديد اينترنت قرار بود 30 گيگ حجم مشترک داخلي و خارجي را ماهانه 50 هزار تومان بخرد و بيش از 60 درصد بيشتر بپردازد.

ادامه مطلب

تلفن همراه - اينترنت همراه

مصرف اينترنت ثابت در کشور بيشتر است يا اينترنت همراه؟

درحاليکه تعداد کاربران تلفن همراه چندين برابر کاربران تلفن ثابت است اما آمارها حاکي است که در سال گذشته مجموع ديتاي استفاده شده توسط اينترنت ثابت بيشتر از دو برابر اينترنت مصرف شده همراه بوده است.

ادامه مطلب

وايمکس

دردسرهای آخرین نسل اینترنت ثابت در ایران/ تجربه بد وایمکس و در باغ سبز TD-L

تبلیغ برای فروش سرویس آخرین نسل اینترنت ثابت (TD-LTE) به عنوان جایگزین فناوری منسوخ شده وایمکس در حالی توسط اپراتورها آغاز شده که مشترکان تجربه ارائه مشوق‌های ویژه و سپس حذف تخفیف‌ها در وایمکس را داشته‌اند.

ادامه مطلب