دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
اپلیکیشن
تبیان

در رونمایی از اولین سبد محصولات زندگی؛

تبیان اپلیکیشن «همسان‌گزینی» را فعال می‌کند

اولین سبد محصولات محتوایی تبیان در حوزه خانواده و نیز خانه نوآوری تبیان رونمایی می شود.

ادامه مطلب

ترامپ

گوگل پلی اپلیکیشن ترامپ را حذف کرد

گوگل اوایل چهارشنبه برنامه مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور پیشین آمریکا دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰ را از فروشگاه Play Google حذف کرد.

ادامه مطلب

اپلیکیشن دوست یابی

اپلیکیشن‌های دوستیابی مکان شما را ردیابی می‌کنند

اپلیکیشن‌های دوستیابی که به سادگی در فروشگاه‌های اپلیکیشن یافت می‌شوند به گنجینه‌ای از اطلاعات شخصی تبدیل خواهند شد و علیه شما استفاده می‌شوند.

ادامه مطلب

تلگرام

تلگرام پردانلودترین اپلیکیشن جهان شد

مرکز تحقیقاتی Sensor Tower در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که اپلیکیشن تلگرام توانست در ماه ژانویه، بیشترین میزان دانلود را در میان اپلیکیشن‌های غیربازی از آن خود کند.

ادامه مطلب

تیک تاک

دسترسی افراد کم سن و سال به تیک تاک مسدود شد

سازمان حمایت از دیتای ایتالیا درپی مرگ یک کودک ایتالیایی به این برنامه دستور داد تا دسترسی افراد کم سن به این برنامه را مسدود کند.

ادامه مطلب

گوشی

سلامتی صفحه تلفن هوشمند خود را با این اپلیکیشن‌ها آزمایش کنید

آیا احساس می‌کنید صفحه نمایش تلفن هوشمند شما مثل روز اول کار نمی‌کند؟ در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که ایرادهای سخت‌افزاری وجود دارد اما باید درباره آن اطمینان حاصل کنید.

ادامه مطلب

اپلیکیشن

هشدار مرکز افتا؛

اپلیکیشن هایی که باید از گوشی موبایل خود حذف کنید

محققان امنیتی ۲۱ برنامه تبلیغاتی مخرب را در گوگل پلی کشف کردند که خود را در قالب اپ بازی پنهان کرده‌اند. مرکز افتا از کاربران خواست در صورت وجود این برنامه ها، آنها را از گوشی خود حذف کنند.

ادامه مطلب

اپلیکیشن

۴ واقعیت درباره رشد اپلیکشین های موبایلی در جهان

بنابر داده‌های آماری در سال ۲۰۲۰، مردم این روزها اپ‌های بیشتری را دانلود می‌کنند، با سرعت بیشتری نسبت به گذشته با اپ‌ها ارتباط برقرار می‌کنند و زمان‌ بیشتری در شبانه روز را صرف این اپلیکیشن ها می‌کنند.

ادامه مطلب

۷۲۴

ازسوی مردم

اپلیکیشن ۷۲۴ به عنوان یکی از سه اپلیکیشن محبوب ایران انتخاب شد

در هفتمین جشنواره ملی «برند محبوب مصرف‌کنندگان»، اپلیکیشن ۷۲۴ به عنوان یکی از سه اپلیکیشن برتر منتخب مردم در بخش اپلیکیشن‌های پرداخت انتخاب شد.

ادامه مطلب

شاتل موبایل

اپلیکیشن «شاتل موبایل من» پوست انداخت

شاتل موبایل از عرضه نسخه جدید اپلیکیشن «شاتل موبایل من» به‌منظور مدیریت بهینه و متمرکز حساب سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل خبر داد.

ادامه مطلب