شاتل موبایل از عرضه نسخه جدید اپلیکیشن «شاتل موبایل من» بهمنظور مدیریت بهینه و متمرکز حساب سیمکارتهای هوشمند شاتل موبایل خبر داد.
تیک نیوز- روابط عمومی شاتل موبایل اعلام کرد: نسخه جدید اپلیکیشن این اپراتور تلفن همراه کشور، با محیط کاربری آسان و امکانات بیشتر با هدف ایجاد سهولت و تجربهای مطلوب در مدیریت سیمکارت، در اختیار مشترکین سیمکارتهای شاتل موبایل قرار گرفته است.
براساس این گزارش، نسخه بهروزرسانی شده اپلیکیشن شاتل موبایل من (My Shatel Mobile) نیازی به مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی مشترک برای نصب و استفاده ندارد و با امکاناتی نظیر انجام آنلاین کلیه خدمات غیرحضوری، مدیریت حساب شاتل موبایل، مشاهده مانده و گزارش مصرف بستههای اینترنت، مکالمه و پیامک، مشاهده اعتبار باقیمانده، خرید بسته اینترنت و شارژ، انتقال شارژ، اطلاع از پیشنهادهای ویژه، مشاهده جزئیات کارکرد و مصرف مکالمه، پیامک و اینترنت، تست سرعت اینترنت، طرح مشکل و تماس با کارشناسان پشتیبانی و بسیاری امکانات دیگر در بازار اندرویدی گوگل پلی، کافه بازار و مایکت در دسترس قرارگرفته است.
مشترکین در نسخه جدید اپلیکیشن شاتل موبایل میتوانند پیامهای اختصاصی خود را دریافت و مشاهده کنند، اطلاعات حساب خود را ویرایش کنند، از طریق بخش «خدمات من» از خدماتی همچون انتقال تماس، مسدودسازی تماسهای ورودی و خروجی، مکالمه گروهی، انتظار مکالمه و غیره بهرهمند شوند و در صورت وجود هرگونه مشکل یا ابهام از طریق اپلیکیشن با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل در ارتباط باشند.
متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیم کارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیششماره ۰۹۹۸ و کد یک، میتوانند به وبسایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ بهصورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند.